eye of a fighter - chapter 5 { part 2 }

Publicerad 2013-07-19 20:34:00 i Eye of a Fighter

Previously on Eye of a Fighter: 
"Uhm, thanks for letting us in but this was suppose to be a girls night" ropade jag till Zayn över musiken. 
"Oh, can we at least buy you drinks?" Sade han högt för att jag skulle kunna höra, vilket jag gjorde. 
"Yes, thanks" sade jag högt tillbaka. Jag frågade vad tjejerna ville ha och sa det sedan till Zayn. 
Jag undrar hur denna kväll ska gå.. 
Musiken pumpades ut genom högtalarna medans folk stog och dansade. Jag tittade över där Cash och hennes vänner satt; flera glas stog på deras bord, de skrattade och Cash såg alltid ut att precis kommit hit. Det var någonting för henne jag föll för. Det enda jag kunde ana var hur hennes korta hår slängde sig över axlarna varje gång hon skrattade, eller hennes vita tänder när hennes vackra leende dök upp, hennes fylliga läppar som jag ville så gärna kyssa, hennes kropp jag ville hålla om och framför allt hennes gröna ögon. Var det för att hon var amerikanare, eller för att jag var äckligt mycket intresserad av henne som jag aldrig varit innan med en tjej? Jag insåg att jag satt och stirrade när Harry knuffade till mig. 
"Was I staring?" frågade jag högt genom musik.
"Yeah" ropade han och nickade. Jag suckade och bestämde mig för att gå över dit men jag stanna upp då jag såg henne gå med sina vänninor, ut till dansgolvet. Hon vinglade till då och då. Jag hade tillräckligt med mod att följa efter och bjuda upp henne. 
"Where you going?" hojtade Harry när han märkte att jag flyttade på mig efter att ha spanat in tjejer. Jag pekade åt dansgolvet och han nickade. Jag fortsatte ner och letade. Jag såg en skymt av henne ibland men tappade bort henne. Efter ett tag då jag började ge upp fann jag äntligen henne och som tur var, var det faktiskt hon. Jag gick upp mot henne och precis då jag kom till henne började hon snurra till musik och jag tog chansen och greppade tag om hennes midja. Trots det mörka rummet med blinkande discolampor såg jag hur hennes ögon spände sig. 
"Dance with me" ropade jag och hon ryckte på axlarna. Hon vände sig om och dansade mot min överkropp med sin rygg och armarna över hennes huvud som någon slags dansrörelse. Jag började dansa med och greppade tag om hennes midja igen. Vi hade båda en hel del sprit i blodet men om jag ska vara helt säker hade hon det mer än vad jag hade. Jag visste i alla fall att jag skulle minnas detta ögonblick. Mina händer gick över hennes starka mage som rörde på sig på grund av hennes rörelser och jag snurrade runt henne så att jag såg hennes vackra ansikte. Hon tjöt till lite och fnittrade sedan. Jag log nöjt och drog undan hennes hår från axeln och nacken för att sedan böja mig ner till hennes lilla kropp, sedan till hennes nacke då jag pressade mina läppar och började suga försiktigt, sedan sög jag hårdare. Efter bara några sekunder slutade jag suga och jag pussade på märket och jag tittade ner på henne efter jag gjort mitt "jobb". Hon flinade, fnittrade och dansade vidare till sina vänner och lämnade mig ensam på dansgolvet. Jag flinade för mig själv och lämnade sedan dansgolvet för att gå upp till Harry och meddela att jag skulle dra hem. Tja, detta skulle jag minnas i alla fall. Skulle hon?
Solen lös starkt genom gardinens tyg och jag kisade för att kunna se vart jag befann mig. Så som jag log i sängen, som jag uppfattat att jag låg i, fick mig att få värkar i kroppen. Jag grimaserade när det värkte mer i ryggen när jag tänkte gå upp och eftersom att jag inte orkade argumentera mot mig själv om det tog jag skiten och reste mig upp. Jag visste inte vart jag befann mig för tillfället, men det var otroligt rent. Jag mindes inget från vad som hände igår, eller inatt, förutom att Zayn fixade in oss i klubben vi var på. Det fick mig att tänka på en sak; jag kollade så att jag hade alla kläder på mig, vilket jag hade. Jag pustade ut. Huvudet värkte så att det kändes som om det snart skulle explodera och jag var tvungen att gå på toa. När jag kom in i badrummet var toalocket uppe vilket betydde att jag redan spytt så att det inte skulle komma upp igen. Jag hade en toffs runt handleden så jag gjorde en toffs med min korta tjocka hår. Mina ögon spändes och blev sedan som golfbollar när jag såg det röd-lila-aktiga märket strax nere vid mitt öra på min nacke. Jag kände på det och grimaserade; sugmärke. 
"Fuck no" mumlade jag och försökte sedan tvätta bort det, vilket det inte gick. Jag visste inte vem som gjorde det, men det enda jag kommer ihåg var att han var lång och hade mörkt hår. Stylat var det, tror jag. Han hade ett otroligt sexigt leende i alla fall. Jag skakade bort minnet och tvättade bort att smuts, som var mitt smink, från ansiktet. 
"No, no no no no. Fuck no!" utbrast jag för mig själv då jag faktiskt kom ihåg vem det var som gjorde sugmärket. Vattnet droppade från mitt nytvättade ansikte och jag tittade på mig själv i spegeln. "Zayn fucking Malik". 
Waaah, förlåt förlåt förlåt förlåt! Nu är jag tillbaka och har fått lite mer inspiration.. hehe..
3+ kommentarer för nästa?

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-07-19 21:33:13

Åhhg så braaaa!!

Postat av: Fannyyyyyyyy

Publicerad 2013-07-19 21:59:43

gryyyymt!

Postat av: Agnes xx

Publicerad 2013-07-19 23:23:38

Ja mer!!

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-07-20 01:07:20

Meeeraaaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela