VIKTIG INFORMATION!

Publicerad 2012-08-21 20:27:50 i Info

Jo, hej. Imorn så börjar jag skolan och kommer inte att ha min dator denna vecka & nästa vecka FÖR att egentligen ska jag ha min dator på fredag till söndag men ändrade planer - jag åker till mormor som bor i örebro då!! Asså, denna fredagen. Sen nästa vecka är ju det skola & jag kommer inte ha datorn eller mobilen på en hel vecka förutom på fredan till söndag & så kommer det vara i ett år nu. Så att ni vet! Jag börjar ju 9an och måste verkligen fokusera på mina betyg för att komma in på gymnasiet, tufft nu!
MEN, jag kan försöka att klämma in ett kapitel idag & kanske imorn + torsdag om jag får ha datorn eftersom att skolan börjar på riktigt på fredagen då vi börjar med lektioner och allt. Men sluta inte att läsa, snälla? 
 
Tack för att ni tog er tid att läsa ♥
 
-Felicia, xx

Kommentarer

Postat av: Jojoo

Publicerad 2012-08-21 20:30:34

Kommer inte sluta läsa bara för det!:)
Lycka till men betygen!♥

Svar: tack ♥
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: wilma :)

Publicerad 2012-08-21 21:24:15

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge säger man ju ;) Kommer då inte sluta läsa bara för det här, nöjer mig med att man får ibland i alla fall ;)<3

Postat av: Tina

Publicerad 2012-08-22 08:00:23

Längtar till kapitel 12 !!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela