Chapter 11: shit, shit, shit.

Publicerad 2012-12-21 22:56:00 i LGOTP [avslutad]

-Yes, there's picture of you guys everywhere! säger William och breder sina muskelösa armar med ett flin. Jag kollar på honom med en panikslagen blick och slår mig hårt på pannan med handen. 
-Shit, shit, shit. Mumlar jag och gnuggar pannan. "I've to go", fortsätter jag sedan och jag går förbi honom.
-But what about-
-Take over! Jag skyndade mig snabbt till personalrummet för att snabbt ta på mig jackan,ta väskan och nästan springa till parkeringen. Jag sätter mig i bilen och kör hem. Jag parkerar bilen och springer in i lägenheten. Jag stänger igen dörren och sjunker ner på golvet med ryggen mot dörren. Jag känner något papperlikt och flyttar på mig. Tidningen 'Gossip World'. Jag suckar ljudligt och tar upp den. Jag viker upp den och ser framsidan där det visar en bild på två bekanta människor. Självklart; mig och Zayn. 
-Oh my God! Utbrast jag och blundar och tittar sedan på rubriken; "Zayn's over the old and have a new gold'' löd det och jag suckade ännu en gång. Jag fiskar upp min mobil ur jackfickan och slår direkt in Zayns nummer och ringer upp honom. Bara några signaler går och hans röst hördes i luren, men det var inte orden jag ville höra. 
-This is Zayn and right now I'm busy so you know what to do. Beep. Jag lägger på och slår mig hårt en gång i dörren med huvudet. Detta får bara inte hända, inte nu, inte när hela världen vet om oss. Fan. Fan. 
 
Ett par timmar hade gått och Zayn hade fortfarande inte hört av sig. Vad håller han på med egentligen? Jag ville kolla datorn men jag var för rädd för att se alla hatkommentarer om hur värdelös jag var och vilket bitch jag var som dejtade Zayn - enligt alla fans är det så. Alltid. Mobilen plingar till och hastigt tar jag den från bordet och ett meddelande dök upp på pekskärmen. 
From "Zayn", 14.34
Sorry for not answering, work. Is it something u wanna tell me or something? xxx
To "Zayn", 14.35
It's ok, I understand u. Babe, a friend told me that the whole world knows about us. ?!?! 
From "Zayn", 14.36
I know.. I don't know what we're gonna do about it, but why are u so afraid? x
Jag var inte direkt rädd, men jag var rädd över vad världen skulle tycka om mig. Särskilt nu när jag dejtar honom och att jag redan är känd. Kommer jag att bli hatad? Kommer jag att förlora mina fans? 
To "Zayn", 14.38
I'm not afraid like that, just afraid of what world will think of me. x
From "Zayn", 14.49
Gotta go, but we can talk about it later. I'll come to your place later, okey? xx
To "Zayn", 14.50
Fine. x
 
Jag suckar och lägger ifrån mig mobilen. Just nu ville jag få bort alla tankar, så jag bestämde mig för att ta en lång, varm dusch och sluta tänka. Jag la ifrån mig mobilen på bordet och traskade iväg till rummet för att hämta rena kläder och sedan gå till badrummet. Jag drog fram ett par nya trosor, mysbyxor och en slö tröja. Jag drog mig till badrummet, stängde dörren, drog av mig de smutsiga kläderna och la i tvätten sedan så ställde jag mig i duschen och drog igång varmvattnet. Nu måste jag sluta tänka en stund och bara ta det lugnt..
Koooort, sorry! Längre nästa gång! 
3+ kommentarer för nästa, ♥
 
-Felicia xoxo

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-12-21 23:41:59

Jättebra, mera!

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-12-22 00:54:52

Yaaay, finally! Lite väl kort kanske... :c Men riktigt bra!

Postat av: Nicole

Publicerad 2012-12-22 02:12:34

Grymt bra!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-22 03:11:16

Ganska kort, kan du inte försöka göra längre? Eftersom det är så långt mellan varje gång du lägger upp nya så går det ganska jämt ut om du fattar? :-)

Svar: Jo, jag vet att det är kort och jag försöker verkligen men har ingen fantasi. -Felicia
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Wilma!

Publicerad 2012-12-22 19:17:58

Mer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela