Information & frågestund!

Publicerad 2012-09-25 21:30:31 i

Hej! Jo, det är så att jag vill att ni ska få veta varför uppdateringen är rätt så dålig. Kanske ni redan kan förstå? Skola, precis. Det är så att jag slutar 14:15 varje dag - förutom onsdag, 15:15 - och då åker jag hem, äter, vilar, kollar på tv & sätter på tv:n. Ibland har jag inte tid att skriva på ett kapitel eller så är det så att min fantasi är helt borta. Men för er som skriver fanfic's, ni vet väl hur det är? I alla fall, så bara så att ni vet kommer uppdateringen blir väldigt dåligt nu i höst men jag ska försökta att uppdatera så gott jag kan, för eran skull! Så snälla sluta inte att läsa, pliiiiz? Btw: Vecka 43 är jag borta i Falun med skolan i 5 dagar (thihiih) och kommer inte att ha någon dator eller internet där, så inget kapitel på 5 dagar men kaaanske när jag kommer hem på fredagen - eller så kommer jag att vara död efter jag kommit hem, haha.. Men sedan är det HÖSTLOV och dååå ni, då kommer det många kapitel upp på bloggen och då får ni ta & läsa å kommentera! ;) Anyways, tack för att ni läste detta och läser min novell! Ääälskar er! xxx 
 

Btw: håller en frågestund just nu, så ställ frågor! Det är kul och se vad ni har för frågor att ställa :)!! xx
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-09-25 22:04:00

Vilken klass går du i? :) för mig låter inte det där så stressigt, jag menar du KAN ju faktiskt hoppa över tv:tittandet right? ;) men valet är ju upp till dig + att du bara ska skriva för att du tycker det är kul. Själv slutar man 4 två gånger i veckan och har i snitt 1 prov i veckan + 30 matte tal o ca 2 inlämnings uppgifter (förra vekcan hade jag tre prov + allt annat -.- ) och ändå går jag bara i 7:an, aja, men älskar din novell iaf! :)

Postat av: agnes

Publicerad 2012-09-25 22:33:47

gillar du din klass? :)
kan du berätta lite om dina närmaste bilder och kanske lägga upp nåra bilder på dom och dig själv? :D
favorit tv-serie? :)
favorit mat?
när du beskriver dina karaktärer i berättelsen tänker du på en kompis eller nån du känner? isf vem? :D
Älskaaaaar din novell, sluta aldrig att skriva!! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-25 22:34:09

oj! menar närmaste kompisar! haha :P

Postat av: Edith

Publicerad 2012-09-26 08:56:09

Håller helt med Louise!! Om jag inte har fel för mig så går du i 9:an , that's right? Själv går jag i sjuan och precis som Louise säger så har vi också skit mycket läxor plus prov! Och vi slutar typ aldrig förre två (förutom torsdagar). Så man kan ju alltid hoppa över tv:n och så, men det bestämmer du! I alla fall , jag älskar din novell och jag har samma fråga som Agnes: när du skriver om dina karaktärer , tänker du på någon speciell då?

Postat av: Thea

Publicerad 2012-09-27 15:47:17

läser du några speciella noveller? vilka?
känner du "författarna"?
har du en egen blogg?
hur ser du ut?
har du någon fritids akrivitet?
det känns som om jag är bästa kompisar med typ jättemånga här eftersom jag känner igen de som kommenterar. Så på de andra novellbloggarna som jag läser. är jag ensam? och typ varför vill jag veta så mkt då? aja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela