Summer Paradise ~ Chapter 20

Publicerad 2012-09-10 20:50:08 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 19 (Ellie):
Helt plötsligt av en reaktion stannar vi båda upp och tittar på varandra. Men inte så nära. Harry tog ett steg närmre mig och fortsatte att titta in i mina ögon. De mörkgröna ögonen som fick mig att drunkna tittade rakt in i mina. Jag känner en hand läggas runt min midja men jag tittar inte ner - jag är för upptagen med att drunkna i hans ögon. Han tar ännu ett pytte litet steg och nu kunde jag känna hur hans andningar träffar mitt ansikte. Han kollar ner på mina läppar snabbt och sedan upp på mina ögon igen. Han närmar sig mitt ansikte och blundar. Jag blinkade snabbt innan jag blundade och kände ett par mjuka och varma läppar pressas mot mina. 

Bild 3: ska föreställa bilden som Ellie ser senare i kapitlet..

Kyssen med Ellie blev perfekt, under solnedgången. Som tur vad kysste hon mig tillbaka och jag känner ett par smala händer placeras på mina kinder. Wow, hon tyckte om mig också.. Jag backade sedan undan mitt huvud och hon gjorde samma sak. Vi tittade på varandra och vi båda log. Ellie rodnade och jag kunde inte sluta att le åt det. Jag kysste henne ännu en gång innan jag släppte taget om hennes midja och tog hennes hand istället. Vi började gå tillbaka mot hennes hus. Jag hade struntat i bilen och låtit den stå vid parkeringshörnan vid hennes hus. När vi kom fram började Ellie gå mot sitt hus men jag grappade snabbt tag om hennes hand igen efter jag släppt den och drog in henne mot min kropp så att våra skotoppar träffade varandra. Jag lutade mig mot bilen och hon följde efter med ett leende. Jag drog undan handen från hennes hand och placerade båda mina händer på hennes kinder och kysste henne. Jag ville ha hennes läppar. Jag ville aldrig släppa henne. 
"Bye Harry" log hon mot mig efter kyssen och jag var tvungen att släppa iväg henne. Jag placerade min panna mot hennes innan jag släppte henne.
"Bye darling" log jag tillbaka och släppte henne. Min blick följde henne när hon gick ifrån mig och allt jag kunde se var hennes blonda hår som piskade hennes vita blus i vinden. Efter när hon försvunnit in i huset vände jag mig om och satte mig in i bilen och körde iväg. Detta var rätt. Hon är den rätta..

Kvällen var grym. Helt underbart. Jag tog av mig skorna och sprang upp till mitt rum för att sedan sätta mig vid datorn. Jag loggade snabbt in på Twitter och gick in på Harry's profil. Han hade uppdaterad - för 2 minuter sedan?Han hade skrivit två tweets. Det stod "@Harry_Styles - take the first step, even if you've met her twice only." och "@Harry_Styles - Had an great night at the beach with a special one, really special. I'm not gonna tell you who it is ;) x". Jag rodnade lätt för mig själv och log som ett fån. Han tyckte verkligen om mig.. Jag bestämde mig för att logga in på FaceBook men blev hindrad när jag såg en bild dyka upp på Twitter. Jag såg vad personen som hade tweetat den hade skrivit. "Who's that bitch?". Jag klickade på länken och jag fick en chock när jag såg vilka det var på. Mig och Harry. Det var en bild på oss när vi stod lutad mot hans bil utanför mitt hus och kysstes. Jag suckade och kollade länge på bilden. Hur Harry hade sina händer placerade mot mina kinder och hans nacke var sexigt lutad. Jag suckade ännu en gång och klickade bort bilden.
"Shit.. I knew this would happend" mumlade jag för mig själv surt och loggade in på facebook. Ett pling hördes från min mobil och jag tog upp den från bordet. 
From: "Harry", 8:34pm:
Don't care about the haters, they're just being jealous of you. xxx
Det gulliga sms:et från Harry fick mig att le, hans stöttande fick mig att le. 
To: "Harry", 8:35pm:
I'm trying.. Haha yeah right. Thank you Harry xx
Jag la ifrån mig mobilen och vände min blick på facebook. Bilden på mig och Harry var utspridd över hela internet, hade jag förstått. Ett tyst suck kom ut ur min mun och jag bläddrade nerför sidan. Bilden dök upp hela tiden och en del fanpage som hade med One Direction att göra skrev att de tyckte att vi var "söta" även ifall om de bara sett en bild - eller kanske flera? Jag kollade ner på kommentarerna och det såg ut som om några hade positiva tankar och en del negativa. Jag orkade inte kolla på alla kommentarer om mig och bestämde mig för att stänga ner datorn. För att vara ärlig var jag helt trött så jag tog tag i mobilen och slängde mig i sängen med magen ner. Jag suckade ljudligt i örnkastet och vände på mig så att jag låg på rygg. Efter bara några minuter slocknade allt och jag hade somnat.

Kapitel 20!! Woop woop, blev inte så jätte nöjd med kapitlet men det är låångt, right ?! :D 
Vad tycker ni? 10+ kommentarer för nästa! (10+ personer som kommenterar, inte en person som kommenterar flera gånger..)
 
Looove /F . x
 

Kommentarer

Postat av: Jojoo

Publicerad 2012-09-10 21:01:50

Skit bra! :D

Postat av: Ninzan

Publicerad 2012-09-10 21:08:53

Yey! Längtar till nästa kapitel! :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-10 21:10:28

så sjukt bra !

Postat av: emma asdfghjkl

Publicerad 2012-09-10 21:49:27

gryyyyyyyyyyym! :D

Postat av: wilma :)

Publicerad 2012-09-10 22:29:31

Jag kommer dö om du inte lägger upp ett nytt kapitel snarast :3 (hihi, snarast, nu kände jag mig lite gammalmodig :3 )

Postat av: Ninnistyles

Publicerad 2012-09-10 23:14:33

Skitgrym!!:D som alltid!!:)
Meer!!:D

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-09-11 07:15:50

SÅ JÄKLA BRA :D

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-11 07:26:10

Skit bra :)

Postat av: Tiina

Publicerad 2012-09-12 15:14:27

Mera!!!!!!!

Postat av: jennie

Publicerad 2012-09-14 20:18:36

så azuum,meeeeeeeeeeer?! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela