Summer Paradise ~ Chapter 23

Publicerad 2012-09-23 20:31:00 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 22: (Kelly's)
"You don't like scary movies, don't you hun?". 
"No.." mumlar jag och tittar upp på honom. Hans leende blev genast större. Han böjde ner sitt huvud närmre mitt ansikte och jag kunde känna hur hans andedräckt träffade mellan min överläpp och näsan. Han tittar snabbt ner på mina läppar och sedan upp på mina ögon igen. Han böjde sig ner lite mer och nu nuddade våra nästippar varandra. Jag pallar inte ut längre. Jag måste få smaka på läpparna. Han lägger två fingrar under min haka och lyfter upp den och en perfekt kyss inträffar. Hans läppar var varma, mjuka och det var helt enkelt svårt att vilja slita sig från de, de perfekta läpparna.
Vi avslutade den perfekta kyssen och kollade djupt in i varandras ögon. Hans blåa ögon med smått gul färg i mitten fick mig att drunkna, bli knäsvag. Under hans ögon kom det upp 'påsar' och jag märkte att han log. Jag log tillbaka och kysste honom en sista gång.
"I think Ellie is up now." sa jag och vi båda satt helt stilla. Vi vågade inte göra en rörelse utan satt - eller låg - i min säng helt stilla och lyssnade. Inget ljud. Jag slingrade ur mig hans mysiga grepp för att gå ut och kolla. Niall låg kvar i sängen med händerna placerade på magen och tittade funderande på mig när jag tittade på honom.
"I'm just going out to check if she's awake" viskade jag och han nickade förstående. Jag tassade ut ur rummet och kollade runt efter Ellie om hon var vaken. Jag gick till hennes rum och öppnade försiktigt, tyst, dörren och stack in mitt huvud in i rummet för att kolla. Där låg hon i sin säng och sov, ganska djupt märkte jag för att hon snarkade som bara den.. Jag fick till mig ett litet skratt och stack sedan ut huvudet och stängde dörren. När jag vände mig om stod Niall bakom mig och ett litet tjut kom ifrån mig. Jag placerade handen snabbt och han bara stod och log stort.
"Niall! You scared me!" viskade jag efter jag dragit bort handen från munnen. 
"Sorry babe" flinade han och vilade sina händer runt min midja. Han drog in mig tätare mot hans kropp och kysste mig. Jag la mina armar runt hans nacke och kysste honom tillbaka. Jag drog mitt huvud bakåt och kollade på honom.
"We're standing right outside of Ellie's room, I think we should go out or something" viskade jag och han gav sig ifrån ett skratt och pussade min näsa. 
"Let's go out then" log han och tog min hand. Jag greppade tag om den och vi gick ner. Vi släppte varandras händer när vi tog på oss skorna. Vi gick ut ur huset och sedan ner till stranden för en promenad.
"The view is beautiful, isn't it?" säger jag och kollar ut mot havet.
"Yeah, but I have a nicer view right now" log han och tittade ner på mig. Jag tittade upp på honom och rodnade hej vilt. Jag log tillbaka och vände snabbt bort blicken för att han inte skulle märka att han rodnade, vilket han säkert redan gjort. Han la sin arm runt min nacke och kysste min hjässa. Hans hand sträckte ut sig mot havet med en .. mobil? Kameran i mobilen var vänd åt vårat håll så att vi kunde se oss själva i kameran. Han klickade i mitten och ett ljud hördes. 
"Oh no, Niall.. I look awful in the morning" suckade jag och gömde mitt ansikte i mina händer.
"No, you don't" sa han kärleksfullt och drog bort mina händer från mitt ansikte och kollade ner på mig. 
"You're beautiful" forsatte han sedan och log. Jag drog på mig ett leende tillbaka och tittade ner i sanden. En hand lägger sig på min kind och lyfter upp min blick. Ett par varma och mjuka läppar pressas mot mina. Jag kysste Niall tillbaka och njöt av hans läppar som pressades mot mina. Jag känner hur hans läppar särar på sig och hans tunga tränger sig in mot mina läppar och jag särar på min mun och välkomnar honom in. Våra tungor leker med varandra, han placerar nu den andra handen runt min midja och drar in mig tätare mot hans kropp. Som tur var var vi nästan ensamma på stranden och allt som hördes var vågorna som slog över och träffade sedan sanden som nuddade våra fötter. Våra tungor slutar att leka med varandra och hans tunga sticker tillbaka in till hans mun och ger mig en kyss. Vi båda avslutar allt kyssande och kollar på varandra. Ett leende tränger sig på hans läppar vilket fick mig att le också.
"Can I say something?" frågar han och kollar på mig. 
"Of course" ler jag och hans båda händer placeras på mina kinder. Han blundar, andas in & ut och kollar sedan kärleksfullt på mig och säger..
"I love you". 

KAPITEL 23, WOOP WOOP! Hey, yooo sorry för att jag inte berättat att jag skulle till Örebro i fredags haha.. Men här har ni ett kort, gulligt kapitel - eller vad tycker ni själva? - . 
8+ kommentarer för nästa!! x
 
Love / F. x

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2012-09-23 20:52:09

Sketans bra mer:)

Postat av: Ella

Publicerad 2012-09-23 21:17:18

Ohh va bra!! :) Mer!! <3

Postat av: Lollo

Publicerad 2012-09-23 21:59:29

TrevligtTrevligt.... MER!

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-09-23 22:03:12

Aw, sånt mysigt kapitel! Meeeer :D

Postat av: Ida

Publicerad 2012-09-23 23:44:12

MMEEERRR
jätte bra

Postat av: wilma :)

Publicerad 2012-09-23 23:53:55

Herre min gud så bra! :D

Postat av: Emma :)

Publicerad 2012-09-24 19:32:12

Åh så mysigt :( meeeeer!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-09-24 20:36:52

Måste ha mer :))

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-24 21:29:13

Grymt!!!!

Postat av: Louise

Publicerad 2012-09-25 20:52:08

GUUUUUD VAD BRAAA, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Postat av: Ninnistyles

Publicerad 2012-09-27 18:26:09

Så jäkla bra!!
Meer!!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela