Summer Paradise ~ Chapter 24

Publicerad 2012-09-29 14:03:00 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 23:
Vi båda avslutar allt kyssande och kollar på varandra. Ett leende tränger sig på hans läppar vilket fick mig att le också.
"Can I say something?" frågar han och kollar på mig. 
"Of course" ler jag och hans båda händer placeras på mina kinder. Han blundar, andas in & ut och kollar sedan kärleksfullt på mig och säger..
"I love you".  
 
Jag sa det. Att jag älskar henne - vilket jag gör. Jag vet, det har gått snabbt men kvällen då jag hade lämnat henne när hon var full fick det mig att inse att jag var tvungen att träffa henne igen. När hon inte var full då. 
Efter jag sagt det såg jag hur hennes lagom solbrända kinder förändrades till rödbrunt. Aww, hon rodnar. 
Men en sak fick mig att tänkta ordentligt: var det för tidigt att säga att jag älskar henne? Känner hon detsamma? Hennes mun öppnas och hon börjar att prata.
"I love you too" viskade hon och ett lyckligt leende kom fram avslöjande på mina läppar. Hon ställer sig på sina tår och når mina läppar. Hon kysser mig passionerat och jag kysser henne tillbaka. 
Vi började gå tillbaka till hennes hus hand i hand. Jag kom helt plötsligt på att jag måste hem till grabbarna och spela in låtarna till vårt andra album! Jag stannade till och kollade rakt fram.
"What babe?" frågar hon och jag tittar sedan ner på henne. 
"I have to go back to the lads. I'm sorry, babe" sa jag och gav henne en kyss. Hon besvarade kyssen och jag började småspringa bort till min bil. Jag satte mig in i bilen och vinkade Kelly hejdå och startade motorn & snart var jag väl ute på vägarna. 
Niall hade dragit till killarna för de skulle tydligen spela in låtarna till deras andra album. Jag gick in till huset efter Niall's farväl och blev påkommen av en orolig Ellie när jag kom in.
"Where the hell have you been?" frågar hon oroligt, som om hon var min mamma. 
"Just out, relax girl" flinar jag och tar av mig skorna.
"With who?" 
"Niall" säger jag och hennes ögon blir stora som golfbollar. Hennes oroliga ansiktsuttryck försvinner och blir till en nyfiken & glatt ansiktsuttryck.
"Oh my god, what happend? Did you kiss?" frågar hon nyfiket och ett stort leende spräcker sig upp på hennes läppar. 
"Please Ellie" suckar jag och himlar med ögonen. 
"Yeah.." säger jag sedan och hon blir alldeles sprallig. 
"Oh my god, that's so cool! And, I have to tell you something too.." säger hon och rodnar.
"What?" ler jag.
"Same happend with me and Harry two days ago.." säger hon och ler ännu större. Min mun formar sig till en stor oval och vi båda börjar att girla. Ni vet, det tjejer gör när något spännande händer..
"Oh my god, that's great!" ropar jag nästan med ljus tjejton. Hon ler och vänder sig om och går upp för trappan. 
Själv gick jag till vardagsrummet och tittade på TV. Kan livet bli bättre?
Kelly hade fått Niall och jag hade fått Harry. Kan livet bli bättre? Jag gick till mitt rum och drog fram kläder som jag skulle ha idag. Jag drog fram underkläder, jeansshorts och ett simpelt linne. Sedan gick jag till duschen, drog av mig pyjamasen och la den i tvätten. Jag la de rena kläderna på toalettlocket och klev sedan in i duschen. Det ljumma vattnet strömmade ner för min kropp och sedan började jag att schampoonera mig och tvåla in mig. Tanken på Harry kom upp i mitt huvud. Jag börja le för mig själv, jag måste nog se ut som ett fån. 

Kapitel 24, woop woop! Hur många kapiteln tror ni att jag kommer att nå? Kommentera hur många kapiteln ni tror att jag kommer att nå! Anyways, dåligt slut, höhöhö. Men nu är det äntligen här! Sorry för att ni fick vänta, skola osv osv.. Men 5+ kommentarer för nästa! 
 
Love, F. x

Kommentarer

Postat av: Ella

Publicerad 2012-09-29 14:18:37

Jätte jätte bra !!!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-09-29 15:15:04

Mmmmeeerrr
Så bra👍

Postat av: Emmie

Publicerad 2012-09-29 15:21:51

Meeer!!!

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-29 19:55:36

Meer :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-30 12:46:33

MEEER!!

Postat av: Emma :)

Publicerad 2012-09-30 13:11:45

Såååå bra är du :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela