Chapter 20: forever us - last chapter

Publicerad 2013-02-01 21:29:30 i LGOTP [avslutad]

Varning för av lite vuxeninnehåll.
De sista dagarna i Madrid tillbringades på stranden och havet. Om två dagar skulle vi åka och vi var tvungna att njuta och koppla av innan vi började stressa över allt igen. Jag och Niall låg just nu på en klippa och solade. Niall höll på med mobilen och när jag såg att han riktade den mot mig, jag anade att han skulle ta kort på mig så jag lipade barnsligt mot kameran och skrattade när jag såg Nialls besvikna min men ett leende smög sig på hans läppar också. 
-No, I want a serious and beautiful picture of you. Säger han och riktar kameran mot mig igen. Jag ler bakom solglasögonen och när han tar ner mobilen vänder jag på huvudet och tittar över havet. Jag fick en idé, bet mig busigt underläppen och tittade på Niall. Han märkte mig och flinade.
-What? frågade han och jag slutade bita min underläpp och kröp upp till honom.
-Let's take a swim. Naked, viskar jag i hans öra och hans ljudlösa fniss var urgulligt. Jag visste att jag kunde få Niall att bli tänd på det, särskilt när han fnissar så där så vet jag att jag 'lyckats'. Vi kollar oss runt, inga personer. Vi går försiktigt ner till vattnet och dyker ner tillsammans och sedan for vi upp till varandra. Utan att säga något slänger vi av oss badkläderna och Niall omfamnar mig. Jag lindrar mina ben runt hans midja och jag kunde känna hur hans nedre region stötte till mig och han flinade. Han rykte till med ögonbrynen två gånger flirtigt och jag visste exakt vad han menade. Vi rättade på oss försiktigt i vattnet och medans han 'skötte' det kollade jag runt om och kollade om ingen var här, som tur var - ingen var där. Mina ben lindrade runt hans höft igen och jag kunde känna att han var inne i mig. Ett ljud kom ur mig av njutning och en liten del av överraskning. Jag tryckte mig själv både upp och ner och jag njöt. Niall kysste mig från nyckelbenen till mellan brösten och sedan mina läppar. Ett stön kom ur honom mot mina läppar och jag flinade. 
Efter några minuters kärlek tog vi våra badkläder igen och gick upp och la oss på klippan igen. Vi båda brast ut i skratt av vad som nyss har hänt och vi slutade inte. Två dagar kvar och vi är tillbaka i kalla London.. 
 
2½ månader senare..
Killarna var över hos mig och skulle tillbringa den sista veckan innan de åkte på deras turné. Vi alla var klistrade framför tv:n för att en bra serie enligt Liam var på tv som jag inte vet namnet på. Danielle och Eleanor var med oss också och för att bara träffat de tre-fem gånger är de verkligen trevliga. 
-Oh my God, look outside! Utbrast Danielle och alla blickar for mot fönstret. Ljud kommer från oss alla och vi rusar mott fönstret. Vackra snöflingor föll ner sakta och många leende syntes på många ansikten. Vi alla bestämde oss för att strunta i tv:serien och rusade ut och killarna betedde sig som små pojkar i snön, men det var meningen. Vi tjejer drog på oss skorna och gick sedan ut vi också. Danielle och El sprang ut fort mot killarna och ställde sig i en ring. Jag kom efter och när jag kom in emellan de såg jag en Niall i mitten. Danielle puttade löst på mig och jag gick mot Niall med sakta steg. 
-Ni, what's all this? frågar jag honom och han säger ingenting. Han börjar rota i sin ficka och när han tar tag i saken i fickan sätter han sig ner på ett ben och tar ut saken som visar sig vara en röd ask och när han öppnar den med andra handen for mina händer upp för munnen.
-Kim, since the first day I met you I knew already it was you I wanted to live with for the rest of my life and you're  the love of my life. I love you with all my heart and I just have one question to ask you, will you marry me? frågar han och tårarna rinner ner för mina kinder. Jag får inte ut något ur mig så jag nickar hastigt och Niall lyser upp i ett stort,vackert leende. Hans kalla, skakande hand tar tag i min högra och sätter på ringen. Han ställer sig upp och jag hoppar upp i hans famn. Applåder och jubel hörs bakom oss och vi möts i en hård men passionerad kyss. 
-I'm the luckiest girl on the planet, ler jag och han tittar på mig med kärleksfulla ögon. Han kysser mig igen och släpper ner mig. Vi träffas på av de andra och kramar, kindpussar och glada gratulationer får vi. Jag tittar på Niall i smyg och kollar på honom när han får kärlek av killarna och gratulationer. Han tittar på mig och ler stort, jag ler tillbaka och det är nu jag vet - Han är den jag vill leva med resten av mitt liv. Jag älskar Niall. 
THE END! Blehhh, denna fanfic sög och därför var jag nästan tvungen att avsluta denna så tidigt. 
BUT GUESS WHAT?! Summer Paradise 2 kommer ju upp snart inom några dagar! Är ni glada för det? Vad tyckte ni om den första delen om Summer Paradise och vad tyckte ni om LGOTP? (luckiest girl on the planet).
 
En annan sak; jag kommer att fixa lite med bloggdesignen snart och därför kommer bloggen att bli lite ful men bara så att ni vet. Dessutom så ska jag snart avslöja vem som är den nya karaktärspersonen i SP 2!
Tack för att ni har följt och stay tune, snart kommer Summer Paradise del tvååååååå! xxx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela