Stuck In The Middle - Kapitel 02 (väldigt kort kapitel)

Publicerad 2013-02-02 18:04:00 i Summer Paradise 2 [PAUS]

Tidigare ur Stuck In The Middle:
-You miss Harry? frågar Jack helt plötsligt när vi går på Londons gator. Jag stelnar till inom mig men jag forsätter att gå.
-Mhm, mumlar jag och tittade ner.
1 vecka senare på flygplatsen..
-I'm going to miss you, säger Jack i mitt öra när han omfamnar mig med en hård men ändå en mjuk kram. Jag kramar tillbaka lika hårt och viskar samma sak. Vi skiljs och jag drar med den stora resväskan till in checkningen och sedan till gate:n som jag skulle till. Jag tittar bak snabbt för att kolla om han stod men det gjorde han inte. Jag vänder blicken och utan att tänka mig för krockar jag med någon - som vanligt. 
-Oh God, I'm so sorry! Utbrast jag och kollade på den långa, unga killen. Han ler ursäktande.
-It's okay, it's my fault. Säger han snabbt innan han försvinner. Varför lyckas jag alltid med att krocka med någon? Det var så jag träffade Harry och Jack.. Jag gick och satte mig på en stol vid gate:n och väntade på att man skulle få gå på planet. 
Cirka 53 minuter hade gått och man fick äntligen gå på planet. Jag visade mitt pass och biljett och den trevliga damen bakom disken gav mig ett leende och öppnade grinden till planet. Jag går igenom det stora 'röret' och in till flygplanet där jag mötte på två väldigt unga män med kaptenmössa. 
-Welcome on board, miss. Säger den ena med gröna ögon vänligt och jag ler tillbaka. Jag går till min plats, lägger upp mitt handbagage och sätter mig på min plats som var vid ett fönster. Det hade börjat regna ute, typiskt London väder. När alla hade suttit sig, vilket vad jag såg, meddelade kaptenen i högtalarna:
-Hello and welcome on board! You are flying with British Airways and we hope you're having a good time with us this two to four hours and today under the trip we have some quests. They'll be here any minute but they won't come out after one hour. So sit back and enjoy with us. Thank you. Gäst? Dom? Jag orkar inte bryr mig riktigt nu. Det är säkert någon tråkig gubbe eller tråkiga artister som jag aldrig hört talas om. Jag lutar tillbaka, sätter i hörlurarna i mina örar och väntar på att planet ska lyfta. 
 
Planet började att rulla ut på flygbanan och jag hade dragit på mig bältet som alla skulle göra. Planet rullade fortare och fortare och efter bara någon minut var planet uppe i luften. Efter 15 minuter kunde man ta av sig bältet så jag gjorde det. Om 45 skulle den/de 'roliga' gästen komma. Jag suckade och satte dit hörlurarna igen och blundade. Det här kommer att ta lång tid. 
Var tvungen att skriva så kort för att nästa kapitel kommer en liiiten överraskning! Sorry för det urusla korta kapitlet!! Nästa blir läääängre, I promise! 
2+ kommentarer till nästa, I know u can do it. Just two comments..♥

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-02-02 18:37:18

Hihi mer! ;)

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-02-02 19:10:19

Meeraaa :DDD

Postat av: sanna

Publicerad 2013-02-02 21:38:29

grymt bra även fast de var kort

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-02-02 23:23:37

Meer

Postat av: Edith

Publicerad 2013-02-03 15:10:19

MER MER!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela