Chapter 16: Oh,you love me?

Publicerad 2013-01-06 18:26:40 i LGOTP [avslutad]

Kvällen hade tagit över och jag stod nu vid badrummshandfatet och borstade tänderna samt som jag tvättade bort all smink från ansiktet. Kvällen hade varit helt otrolig. Jag hade träffat på massa kändisar, fans, modeller och många mer men jag hade blivit väldigt trött efter två/tre timmar så jag bestämde mig för att åka hem ungefär vid halv tolv för att kunna träffa Niall imorn. Jag hade undrat hela kvällen om varför han ville ses, bara så där? Men, han var min vän och efter allt detta om Zayn och just nu behövde jag prata med någon som jag verkligen kan lita på & prata med, Niall. Mina tankar for omkring i huvudet på mig så att jag glömde att spotta ut tandkrämen som var blandad med vatten i munnen. Jag spottar ut, sätter upp håret i en slarvig toffs och går ut ur badrummet. Mina fötter gick snabba steg till sovrummet för att äntligen kunna lägga mig i sängen och bara somna, men icke. Mobilen pep till på skrivbordet och med ett tungt suck gick jag med tunga steg fram till mobilen och plockade upp mobilen. 
From "Niall", 23.57
Ooooiiii. Can I come over?? xxx
To "Niall", 23.58
Niall, I love u but no. I just came home and i'm soooo tired. Sorreh, xx
From "Niall", 23.59
Oh you love me? ;) Okay, see u tomorrow then xxx
To "Niall", 23.59
Yeeeah, you're my friend :) Yep, good night. xx
From "Niall" 00.01
Oh right, friends.. Good night homie xxx 
Med ett litet leende på läpparna la jag mobilen på nattduksbordet och stoppade om mig själv under täcket och mina ögonlock blev tyngre och tyngre så tillslut somnade jag i en djup sömn. 
 
När morgonen hade kommit över England pep min mobil, ännu en gång. Tack vare den vaknade jag och jag suckade tungt innan jag tog mobilen. Digitalklockan visade kvart över elva och jag skulle träffa Niall om fyrtiofem minuter. Vänta, va?! Jag hasade mig hastigt upp ur sängen men ångrade mig direkt när jag kände hur hela huvudet bankade runt och jag tog handen snabbt för pannan för att kunna lugna ner det vilket inte funkade. Fasen, skulle inte druckit så mycket igår.. Jag ignorerar smärtan och går till mitt skrivbordet där huvudvärkstablett skulle ligga. Jag skippade vattnet och svalde pillret på direkten. Jag tog mig sedan till garderoben, drog på mig ett par jeans med en stickad tröja med några vinter mönster på och svarta strumpor. Jag kom sedan på att jag skulle kolla sms:et jag fick så jag tog min mobil och öppnade sms:et. Från Niall, självklart.
From "Niall", 11.12
I don't wanna go out for a lunch or a coffee. Let me come over to you? xx
To "Niall", 11.20
Oh.. Sure. When? xx
From "Niall", 11.22
15-20 minutes? xx
Men jag har ju precis vaknat? Åh... 
To "Niall", 11.24
Uhm.. Yeah, sure. x
Nu var jag verkligen tvungen att fixa mig. Trots min huvudvärk bäddade jag snabbt min säng, gjorde i ordning mitt hår, borstade tänderna och drog några drag med mascaran. Dörrklockan ekade i hela lägenheten och med panik kollade jag mig själv i spegeln. Har det redan gått tjugo minuter? Jag kollade på klockan och ja, tjugo minuter hade gått.. Jag småsprang fram till dörren och öppnade. Ett vacker ansikte med isblåa ögon stirrade på mig.
-Hello, stranger. Skojade jag till och Niall skrattade.
-Hello, säger han tillbaka och omfamnar mig i en stor varm kram. Jag kramar honom tillbaka och låter han komma in. Jag stänger dörren och följer efter honom när han sätter sig ner i min svarta soffa.
-So why did you want to come over here instead of going out for a lunch? frågar jag nyfiket och han tittar upp på mig. 
-Well, I was thinking about what just happen between you and Zayn so I decided to not go out because all the paparazzis and stuff will ask you and yeah.. Säger Niall allt i en mening och jag rodnade nästan när han sa det.
-That's so sweet of you, ler jag mot honom och ett vackert leende sprider sig på hans läppar. 
-Thank you. Niall klappar på platsen bredvid honom och tittar på mig med ett flin. Jag sätter mig ner blygt men jag är inte stilla förn'st jag känner ett par fingrar trycker hårt mot min midja och helt plötsligt rycker jag till och skratt från oss båda ekar i lägenheten. 
-Ni-Ni-Niall stop-stop i-it. Säger jag mellan skratten men han fortsätter. 
-I won't stop til you say that you love me! Ropar nästan Niall för att jag skulle kunna höra. 
-Wha-What?! utbrast jag och skratten blir högre när han kommer på känsliga punkter där jag verkligen är kittlig.
-Say it! 
-No! Han kittlar mig hårdare och mer och tillslut ger jag upp.
-Ok-okey! I love you, you ha-happy now? Säger jag mellan skratten och han slutar att kittla mig och tittar istället på mig med ett flin. 
-What? frågar jag och sätter mig upp. Han ler större så att hans tandställning syns och öppnar munnen.
-I love you too, säger han och ett leende samt ett fniss lämnar mina läppar och jag rodnar. 
-Come here, säger Niall och drar mig i en gosig kram och kysser mig på hjässan.
-With you, it's difference. Viskar han nästan och jag känner hur hans bröstkorg går upp och ner när han andas. Jag ler en aning.
-I feel the same about you, viskar jag tillbaka och han drar ut mig en aning ur kramen och tittar på mig. Jag tittar tillbaka på honom med ett leende. Vad skulle hända nu? Ska vi kyssas? Nej, jag vill inte förstöra våran vänskap.. Men jag har nog aldrig känt så här förut för en kille, inte ens för John eller Zayn. Nialls isblåa ögon tittar djupt in i mina och jag i hans. Jag vet inte hur jag ska beskriva våran position men jag hade mina ben runt hans höft undefär medan hans ben var runt min underdel - som jag sa, svårt att beskriva. Hans andetag blir lugnare och till slut närmar han sig mig och blundar. Vänta, vad ska jag göra nu? Om jag kysser honom förstör jag vänskapen men om jag inte kysser honom vet han inte vad jag känner för honom. Mina tankar blev tommar när jag kände ett par läppar på mina och som dum som jag är, kysser jag honom tillbaka.
Ouch.. Oj oj oj, Kim. Lite fort, efter bara några dagar efter Zayns och Kim's breakup, men det kanske behövde Kim? Eller? Vad tycker ni?
5+ kommentarer för nästa. xx

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-01-06 19:10:16

Ojojoj, mera :)

Postat av: alva

Publicerad 2013-01-06 19:37:28

superbra!! meeer

Postat av: Ida

Publicerad 2013-01-06 20:49:42

Meeer!! :)

Postat av: Horaaanz

Publicerad 2013-01-06 21:24:41

oj oj oj, vad ska hända nu?? :O jättebra! :D mer :)

Postat av: Frida

Publicerad 2013-01-06 22:28:30

Mer:'D

Postat av: E

Publicerad 2013-01-06 23:51:34

Oh shit va bra det är!!

Postat av: Ida

Publicerad 2013-01-07 05:21:34

Mmmmmeeeerrrrr.....SÅ SPÄNNANDE AHH

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-07 12:40:46

MEEER!! ;D

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-08 20:23:07

TJEJEN, GE MIG MER!!!!

(Jag är faktist glad att det är något på "G" mellan Niall och Kim, jag vill att dom ska bli ihop, då blir det drama och dom ju passar ihop)

Du skriver jättespännande!! Keep going !!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-09 21:41:49

när kommer nästa!?!?! JAG DÖR AV LÄNGTAN HÄR!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela