Chapter 17: Since we first met

Publicerad 2013-01-11 19:06:55 i LGOTP [avslutad]

Kim, vad håller du på med? Du har bara känt Niall i ett par veckor och du har faktiskt precis avlsutat ett förhållande med Zayn, what the hell? Men jag kunde inte sluta kyssa hans mjuka och varma läppar. Vad håller jag på? Jag vill inte förstöra våran vänskap, verkligen inte, men jag har känslor för honom - men sen när? Kyssen avslutas och vi tittar på varandra. Jag möter hans blåa ögon och biter mig löst i underläppen för att inte avslöja ett leende. Men min blick blev genast allvarlig när jag kom på vad som nyss hänt. 
-Why did you kiss me? frågar jag tyst och Nialls ansiktsuttryck ändras till ett annat som jag inte förväntat mig.
-Why not? skrockar han och jag tittar ner.
-No, I'm serious. After this with Zayn and everything, why now? 
-I've waited for to do that since we first met, förklarar han och hans leende försvinner och tittar ner. 
-Oh, more? 
-I've always wanted you, that's all. I'm sorry, säger han och tittar upp på mig och sedan ner igen. Han drar sina fingrar genom sitt mörkblonda hår och jag suckade. Jag kunde inte låta honom vara deppig nu efter vad som hänt. Jag hade faktiskt ingen aning om att han hade känslor för mig och nu när jag vet att han har det blir jag en aning glad. Jag skrattar tyst för mig själv och det får tydligen Nialls uppmärksamhet och han kollar på mig.
-Wha-, hinner han säga innan jag placerar mina läppar på hans läppar. Han kysser mig tillbaka och vi kysser varandra som om det inte fanns något imorn. Helt plötsligt lyfter Niall upp mig med mina ben lindade runt hans höft och för oss mot sovrummet, antagligen. Niall sparkar in dörren, går in till sängen och lägger mig ner utan att föra bort sina läppar från mina och lägger sig över mig. Jag greppar tag om hans hår och drar mina fingrar genom det medans hans händer är lite varsomhelst på min kropp. Nej, vänta. Skulle vi göra det nu? Jag är ju inte redo efter allt detta. Jag puttar undan Niall en aning och han tittar på mig. Jag använder mina armbågar som stöd mot sängen och Niall tittar oroat på mig. 
-I'm not ready yet, viskar jag och tittar ner och såg hur vi låg. Jag blev röd en aning men kom över det. Jag känner två fingrar under min haka och möter ett par blåa ögon som tittar kärleksfullt på mig. 
-It's okay, skrattar han lågt. "We'll do it whenever you're ready" säger han och kysser mig. Helt plötsligt känner jag hur hela jag rullar och jag har Niall under mig. 
-Let's just, cuddle. Säger han efter vår avslutande kyss och jag nickar. Jag placerar mig bekvämt och Nialls armar var lindade runt mig. Jag sneglade på klockan och såg att den endast var 12, damn it. Ovanligtvis var jag väldigt trött efter igår, eller inatt. Nialls bröstkorg åker upp och ner vid varje andetag han tar och jag njuter nästan av det. Av ren trötthet börjar mina ögonlock att bli tyngre och någon sekund senare somnar jag i Niall's famn. Jag gillar, nej, älskar denna kille. 
 
8 månader senare..
Jag och Niall hade nu varit tillsammans i ungefär åtta månader och i övermorgon skulle vi fira det, men ingen av oss vet hur. Zayn hade fått reda på det och tyckte att det var helt okej, med tanke på det han hade gjort mot mig.  Just nu satt jag i taxin på väg hem till Niall's ställe för att han hade bett mig om det. Och ni undrar säkert varför jag inte tog bilen, men just nu är den på lagning och jag tänker inte dra hela historien om vad som hände.. Taxin parkerade utanför Nialls ställe och jag betalade taxichaffören och steg ut. Jag gick fram till dörren och knackade. En exhalterad Niall dök upp och drog in mig. 
-Woah, what's going on? frågar jag och skrattar osäkert och nervöst. Jag ser ett par resväskor i Nialls vardagsrum och jag tittar på honom.
-Where are you going? frågar jag och han tittar bara på mig med ett glad leende.
-We're going to Madrid! Utbrast han glatt och jag kunde inte tro mina öron. Jag kunde inte säga något, men jag var ändå väldigt glad. 
-Wait, what?! Madrid?! When? frågar jag och han ger mig en kyss. 
-Tomorrow, babe. Säger han mellan kyssarna och mina ögon blir till golfbollar men slappnar sedan av. 
-Oh my God, skrattar jag och avbryter kyssen. Niall tittar på mig. 
-Have you booked already? frågar jag sedan och han flinar.
-No, I wanted you to choose with me. Säger han gulligt och jag ler mot honom. 
-Well, let's do it, yeah? Vi går fram till hans dator som står på vardagsrumbordet och redan hade tagit upp en sida med massa hotel i Madrid. Vi kollade igenom och hittade ett tillslut. Det var ett vackert hotell precis vid stranden och det var typiskt "utomlandskthotell" med ett vackert rum. Vi bokade för ungefär tre veckor att njuta av, Niall hade kollat av med management och det var okej med dom. Så de andra killarna skulle också får tre veckors semester. Jag kände hur ett par ögon betraktade mig väldigt länge och jag vände min blick för att kolla på Niall.
-What? ler jag stort och nästan rodnar över den underbara blicken han gav mig med de ögonen.
-You're beautiful, you know that? And I love you very, very much. Säger han och kysser mig passionerat. 
-I love you too, mumlar jag mellan kyssarna. 
Tadaa! Sorry för att ni har fått vänta, skolan är i väääägen. 
5+ kommentarer för nästa! 

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-01-11 19:39:36

Meraaaaah :dd

Postat av: Becca

Publicerad 2013-01-11 20:31:31

YEAH!!!!! MER NUU!!!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2013-01-11 20:40:11

Meraa :D

Postat av: alva

Publicerad 2013-01-11 20:50:24

grymt bra!! meeeer :D:D

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-01-11 21:07:19

Aså omg!! mer mer mer!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-11 21:35:55

Aaawwwwwww, Niall och Kim!! Perfektaste paret nånsin!!!

MERAA!!

Postat av: Ida

Publicerad 2013-01-12 14:08:23

Mmmmmmmeeeerrr:)

Postat av: sasan10

Publicerad 2013-01-13 15:23:16

åh du måste skriva mer gud så söt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela