Chapter 19: Paradise

Publicerad 2013-01-23 18:02:00 i LGOTP [avslutad]

Samma dag.. 
Vi hade äntligen anlänt till underbara Madrid. Vi hade fått en gullig taxitur till hotellet som skulle ligga vid havet, enligt hemsidan vi bokade på. När vi äntligen hade kommit fram kunde jag knappt tro mina ögon. Det var blandat med ett trä-och glas-hus med en stor pool - precis vid havet. Bilen bromsade in och vi gick ut och tog våra väskor och sedan betalade vi. Taxin åkte iväg och jag kunde inte vänta tills jag skulle få vrida om nyckeln till dörren som skulle ta oss in till huset. Jag går upp för den lilla trappan, drar med mig resväskan samt handbagaget och går fram till dörren. Niall är strax bakom mig men jag kunde inte vänta. Jag sätter in nyckeln i nyckelhålet, vrider om och öppnar dörren. Mina ögon for över hela huset och jag stiger in med hastiga steg. Jag släpper allt, bara så där, och går in mer för att titta. Hallen var liten, men när man väl kom in i huset var det rena palatset. Det var mycket turkost, blått, glas, träväggar men det var så otroligt fint. Och här skulle vi vara i två hela veckor. Jag går sedan vidare till badrummet som såg himmelskt ut; en dubbelsäng med vitt överkast, kuddar med bland annat turkos-och vit- färger och väggarna var tapetserade med havsblå färg. Det fanns även en TV precis framför sängen på väggen och en stor garderob. Jag känner hur ett par armar slingrar sig runt min midja och ett par läppar som kysser min nacke. Jag ler och vänder mig om för att möta det vackra ansiktet. Niall ler kärleksfullt åt mig och hans isblåa ögon glittrar. Jag lägger mina armar runt hans nacke och kysser honom passionerat. Niall gör den mer intensiv och han gör så att jag backar och vi hamnar på sängen. Jag stoppar Niall med handen och han tittar på mig när jag slutade att kyssa honom.
"Don't you think we should pack up first?" Frågar jag och han suckar och lägger sitt huvud mellan mitt huvud och min axel.
"Fine" Suckar han och reser sig upp. Han ger mig en hand och drar mig upp och kysser mig en sista gång innan vi går ut. Vi ställer handbagagen på köksbordet och sedan drar vi in resväskorna tillbaka till sovrummet för att sedan packa upp alla kläder och andra grejor som även skulle stå i badrummet. 
 
En halvtimme hade gått och vi var helt klara. När jag tittade ut genom fönstret för att se havet började det att bli solnedgång. 
"Wow" sa jag tyst för mig själv över den vackra synen. Klockan hade slagit åtta på kvällen och både jag och Niall var dödströtta så vi bestämde oss för att lägga oss - jag vet, tidigt. 
"I'm heading to bed" säger jag till honom och han nickar.
"Me too, it's been a long day. Come on babe" Gäspar han och när jag går före honom känner jag hur han smackar till mig på rumpan och jag vänder mig om och stirrar på honom. Han ler oskyldigt och går mot mig samt som jag vänder mig om och har händerna för rumpan och fortsätter mot sovrummet. Vi drar av oss alla kläder tills vi bara har underkläder på oss, borstar tänderna och lägger oss sedan för första gången i sängen. Med ryggen mot Niall och hans armar lindade runt mig somnade vi båda snabbt och tryggt. 
 
Morgonen därpå vaknade jag av att solen lös in starkt på oss och jag var tvungen att kisa med ögonen för att kunna bli van med den starka solen. Jag vänder mig om och tittar på Niall som sover som en ängen med halvt öppen mun. Jag försöker försiktigt att gå upp men när jag känner en arm runt min mage dra mig tillbaka i sängen blir jag svag. 
"No" mumlar Niall trött med ögonen stängda. Han håller om mig hårt och jag himlar med ögonen.
"Niall, we have to get up" suckar jag och skrattar tyst. Han gäspar och släpper taget om mig.
"Thank you" mumlar jag och går upp. När jag tog på mig den rosa, tunna klänningen känner jag hur någon betraktar mig. Jag stannar upp och kollar på Niall. Han ligger där med ögonen på mig, huvudet mot hans handflata samtidigt som armbågen lutar sig på kudden och ett litet flin. 
"Would you stop that?" skrockar jag men han skakar på huvudet. Jag suckar och drar på mig klänningen och drar ut. Jag hör hur Niall stönar tröttsamt när jag går ut ur rummet. Jag flinar för mig själv och går till hallen för att ta på mig flippfloppsen. 
"Niall, I'm going out for some breakfast. Are you coming?" ropar jag och på några minuter har jag Niall iklädd liknande badshorts och en snygg vit tröja. Han tog på sig sina sandaler, tog min hand och vi gick ut. Värmen slog oss när vi steg ut och det var en härlig Spansk-värme. Jag tittade upp på Niall som kollade ut över gatan och allt han såg. Jag älskar verkligen denna kille. Jag vill, jag ska, aldrig förlora honom.. 
Kapitel 19, wow! Vad tyckte ni? x
3+ kommentarer för nästa! (bara för att jag snart ska avsluta denna..)
 

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-01-23 19:54:20

Meeer :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-23 20:44:23

Meer! ^^

blev jätteglad när jag inte hunnit läsa del 18 och när man kollar bloggen så ligger två nya delar uppe! ;D

Postat av: alva

Publicerad 2013-01-26 22:00:05

jättebra, meeraA :D

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-01-29 07:05:48

Meer, den va jätte bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela