Stuck In The Middle - Kapitel 13

Publicerad 2013-03-12 20:35:00 i Summer Paradise 2 [PAUS]


Tidigare ur Stuck In The Middle:
 From "Ellie" 13.19
Why should i show 'some love' when we haven't talked in like two years?? just to end this shit i forgive you. don't text me anymore, i have another life and u too. it's over. 
Mitt hjärta gick i tusen bitar när jag läste de sista orden. ''It's over''. 
-Harry, what's up with you? frågar Liam besvärligt efter 'Meet & Greet'. Jag ignonerade hans fråga och fortsatte att gå genom den långa hallen som skulle ta oss till den stora parkeringen. Jag hade händerna knytna på sidorna för att inte visa mina känslor för killarna eller de andra. 
-Harry, are you even listening to me? Utbrast han i en irriterad ton och jag skakade bara på huvudet. Vi kom ut till parkeringen och utan att säga ett ord till varandra så satte vi oss alla i bilen och Paul körde iväg oss till hotellet. Inom kort kom vi tillbaka till hotellet och ingen hade sagt ett ord sen dess, särskilt jag för att vara ärlig. 
Jag hade blandade känslor just nu. Ilska. Besviken. Ledsen. Brustet hjärta. Tanken på vad Ellie hade skrivit fick mig att skrika och gråta inombords. Jag hade inte svarat på det hon hade skrivit fast jag ville, men ändå inte. Vi mötte på fans utanför hotellet som ville bland annat ha autografer och bilder men det jag gjorde var att skriva autograf och le snabbt mot de innan jag tog mig vidare in till hotellet med de andra killarna. Vi tog hissen upp till den sista våningen och gick vidare till hotellrummet. De enda som hade pratat lite grann på vägen hit var Louis och Niall som pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Jag tog av mig skorna och gick sedan till mitt sovrum för att sedan dra på mig mjukisar eftersom att vi inte skulle göra något mer på hela dagen. Jag ville inte prata med någon nu, inte just nu. Jag måste tänka klart. Vad gjorde jag för fel?
-This will look sexy on you! Utbrast Jack och höll upp en klänning som var väldigt kort och ärligt talat skulle den få mig att se ut som en prostituerad. Jag började att skämmas ihjäl över hur högt han sa det så att nästan alla i butiken kollade på oss med stora ögon.
-Oh my god, Jack! Put that down, it's embarrassing! Nästan viskade jag förtvivlat och la min hand på hans hand som ett tecken på att han inte skulle visa upp den.
-What? It's just the truth! Säger Jack och tittar på mig med den där blicken jag brukar få när han skämtar och älskar att skämma ut mig.
-No, I'll look like a hooker in it. Mumlade jag och gick vidare till nästa hylla som innehöll jeansshorts med olika färger. Jag hörde hur Jack suckade och gick tillbaka med klänningen som han sedan hängde upp och jag blundade och tackade Gud inom mig. 
-Why are we even here? You just came home, frågar han sedan och jag suckade ljudlöst men han verkade ändå höra det.
-I didn't shop that much when I was in Paris and I kinda missed the London-mall, pratade jag på samtidigt som jag gick igenom ett par shorts som jag tyckte var snygga med färgen ljusorange. Jag la ifrån mig shortsen och vände sedan mig om för att se Jack. 
-My little boy have growed a bear! Flinade jag och tog i hans kinder samtidigt och han grimaserade. 
-Yes I have and shut up, I'm not your little boy! I'm mommys little boy, log han stolt och jag himlade med ögonen. Vi bestämde oss för att åka hem eftersom att vi inte hade hittat något mer intressant än det Jack hittade - FIFA - enligt honom. När vi kom ut till parkeringen satte vi oss in i hans svarta, blanka stora bil och rullade sedan iväg. Under tiden vi åkte hem så kollade jag min mobil om jag fått sms från någon, men icke. Inte från Harry heller men jag förväntade mig inte det efter det jag skrev till honom. Men tog jag i för hårt? Var det det rätta som jag gjorde? Jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt.. Jag är nästan..Rädd, för att ha sårat honom. 
Bambaaam! Haha två kapitel i sträck, eller ett igår och ett idag. Hehe. 
 
5+ kommentarer och ni får nästa kapitel snabbare än nånsin. ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-03-12 20:58:25

Bättre än bäst!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-12 21:05:34

Bättre än bästa!! :*

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-03-12 21:31:55

meer :)

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-03-12 21:40:09

Meeeeeeer

Postat av: alva

Publicerad 2013-03-12 21:58:50

vill att harry och ellie ska lösa det nu ju!!
jättebra :D meeera :D

Postat av: Edith

Publicerad 2013-03-12 23:32:03

Jättebra! Meeer

Postat av: ellinor

Publicerad 2013-03-13 00:07:54

Nooo, jag vill ha mera nu (började läsa igår/idag) xx

Postat av: Aggi xx

Publicerad 2013-03-13 09:56:07

mer!!! :D

Postat av: Agge

Publicerad 2013-03-13 23:04:49

Jätte bra!

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2013-03-16 20:47:54

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Nope. x
summerparadiseff.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela