Stuck In The Middle - Kapitel 18

Publicerad 2013-03-29 13:44:11 i Summer Paradise 2 [PAUS]

Tidigare ur Stuck In The Middle:
-Oh god, are you okay? frågar den mörka rösten och jag börjar att känna igen den. Jag tar mig på pannan och tittar upp. Hans gröna ögon blir som golfbollar och oroliga.
-Harry. Uttalar jag hans namn och nästan stirrar på honom.
Hans leende lyser upp som en solstråle.Varför ler han? 
-Well hello miss hungover, skämtar han och skrattar. Jag tittar allvarligt på honom och han slutar att skratta. 
-What do you want? frågar jag och korsar armarna över mitt bröst. 
-Why do you always ask that? han suckar och tittar åt ett annat håll. 
-What should I ask then? Han tittar upp på mig och slickar sig om sina fuktiga läppar.
-I don't know. But what I wanna ask you..Han närmar sig och tittar ner på mig med de gröna ögonen som man aldrig slutade att älska. "..Maybe give me a second chance?" avslutar han meningen. Jag funderar ett tag, biter mig i underläppen och tittar sedan upp på honom när jag bestämt mig.
-Fine. Pick me up at eigh o'clock. Jag går förbi honom och han ropar efter mig sedan.
-Is that a date? Jag säger ingeting utan vänder mig om, går sakta baklänges och ler. Jag vänder mig om igen och går sedan iväg. Jag kunde nästan höra hur han stampade av glädje och log. Det gjorde jag med. 
Niall's blåa ögon lyser upp när jag går in i parken mot honom. Han ställer sig upp från bänken och börjar att gå mot mig.  Hans leende lyser upp hela parken och hans armar förs mot mig. När vi kommer fram till varandra kramas vi hårt men mysigt och Niall ger mig en sådan ''Horan Hug''. Jag hör och känner hur han drar in min doft i min nacke och hans armar kramar om min midja hårdare. Mina armar var placerade runt hans nacke och jag leker lite med hans hår. Vi slits från kramen men håller fortfarande om varandra och tittar på varandra. Hans havsblåa ögon avslöjar hans glädje och hur mycket han saknat mig, och hur mycket jag saknat honom. 
-Hi, viskar han och ler.
-Hi. Viskar jag och ler tillbaka. Helt plötsligt blundar han och lutar sig mot mig och när jag minst anar det, är hans mjuka läppar placerade på mina fylliga. Jag blundar, kysser tillbaka och njuter. Hans händer placeras på mina kinder och kysser mig mer intensivt. Jag svarar alla kyssar han ger mig och mina armar placeras runt hans mage. Åh vad jag saknat honom. Vi avslutar kyssen och tittar på varandra igen. Jag biter mig i läpper och fnittrar till. Niall tittar ner på min hand, tar tag i min hand och vi börjar att gå mot ett håll som jag inte visste vart det skulle ta oss. Antagligen någonstans i parken. 
Kvällen hade kommit och det var dags att säga adjö till Kelly. Jag hade saknat henne som attans och ville inte att denna dag skulle ta slut än. Vi stannade vid hennes, eller Ellie's, lägenhet. 
-I don't wanna say goodbye, säger hon ledsamt och putar med underläppen. Jag lägger min hand på hennes kind och pussar henne nätt på underläppen. Hennes leende kommer fram som jag aldrig kunde sluta att älska. Jag log en aning och tittade ner på hennes bruna ögon.
-Then don't. Hon tittar på mig som om jag vore konstig men fnittrar till. Vi kysser varandra en sista gång innan vi skiljs åt.
-See you, viskar jag och hon nickar. Vi kramas en sista gång och sedan splittras vi. Jag följer varje rörelse av henne när hon går upp för trappan. Hon vänder sig om, vinkar och går sedan in. Jag tittar ner på gatan, tittar upp igen och sedan går jag hemåt. Denna dag var helt underbar. Med Kelly. Jag älskar verkligen henne och jag ska aldrig släppa henne. Aldrig.

Lite looove där på slutet ;) 
Asså ni är helt awesome! Vet ni det? You should! ♥
5+ kommentarer för nästa och ni får kapitel 19 på direkten! Har t.o.m skrivit klart den så nu väntar den på att få bli publicerad ;) Love yaaa ♥
 

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2013-03-29 14:04:47

Jäättebra! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2013-03-29 14:40:45

Mer!! :D

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-03-29 15:02:10

Meraaaaa!!

Postat av: Julia

Publicerad 2013-03-29 17:18:37

Verkligen super bra! :D Är så beroende utav den!

Postat av: Aggi xx

Publicerad 2013-03-29 21:20:41

mer!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela