eye of a fighter - chapter 6

Publicerad 2013-07-20 13:52:00 i Eye of a Fighter

Previously on Eye of a Fighter:
"No, no no no no. Fuck no!" utbrast jag för mig själv då jag faktiskt kom ihåg vem det var som gjorde sugmärket. Vattnet droppade från mitt nytvättade ansikte och jag tittade på mig själv i spegeln. "Zayn fucking Malik". 
"What the hell is that?" frågade Jack strängt när han såg märket. Jag suckade och slog till den hårda hängande kudden. 
"Stupid guy" sa jag och slog till ett hårdare slag då jag tänkte på honom. Jack beordrade mig att sluta men jag fortsatte, vad som hade hänt i helgen ville jag glömma och särskilt Zayn. Ugh, bara hans namn får mig att spy och slå ännu hårdare. 
"Tyler!" Utbrast han och jag slutade och tittade på honom. 
"What?" 
"Go and hit the shower" muttrade han och jag suckade och försökte hämta andan. Jag la ifrån mig handskarna och gick till omklädningsrummet och duschade av mig all svett. När jag var klar tog jag på mig rena kläder och la allt i min väska och sedan gick jag ifrån byggnaden. Min bil stog precis utanför portarna, på vägen då, så jag la ner väskan i baksätet och gick sedan fram till förarsätet och satte mig framför ratten. Trots alla dessa år jag bott i England hade jag fortfarande inte vant mig vid att ratten satt på höger och inte vänster. Jag tittade på mig själv i backspegeln och tittade sedan på mitt hår. 
"Haircut" sa jag för mig själv och tog tag i det slitna håret. Jag skakade av mig tanken och satte igång motorn till bilen. Innan jag ens hade kört ut på gatan plingade det till i min ficka, vilket var från mig mobil. Jag fiskade upp mobilen och kollade på den lagom stora plattskärmen. Jag suckade och himlade med ögonen när jag såg hans namn. Jag kom sedan på att han hade gett sitt nummer till mig när jag var full och på något sätt hade han fått mitt utan att jag ens hade sms:at honom. 
 
From: Zayn
Vas happenin?? ;) 
 
Jag valde att först inte svara, men sedan valde jag att göra det. Jag ville verkligen skälla ut honom över märket. 
 
To: Zayn 
Where r u? 
 
From: Zayn 
Studio with the boys. U know whr it is
 
Jag nickade för mig själv och bestämde mig snabbt för att åka dit, men jag ville verkligen inte stanna länge. 
När jag kom fram rullade jag upp till trottoaren, eller bredvid, och parkerade bilen där. Med snabba och hårda kliv öppnade jag dörren till studion och rusade in. Jag hörde sjungandes och jag visste direkt vart jag skulle. Jag slängde upp dörren och fick 10 ögon stirrandes på mig. 
"Oh, hello Ca-"
"You did this, you jerk!" utbrast jag och pekade på märket. Zayn tittade ner på golvet och flinade. "Do you know how much trouble I get for this shit you've done?! My boxingtrainer is pissed for even going out to party and now this! Thanks alot, Zayn. Thank you!" Zayn tittade på mig med ögon som log. Min blick gick bort från honom och tittade på de andra. Jag kände igen Harry men inte de andra. Jag började inte rodna, men det var lite pinsamt. Mest för Zayn, vilket jag gillade en aning. "Hello. I'm Cash" presenterade jag mig kort för killarna och rusade sedan ut ur rummet. 
Efter Cash's utbrott tittade jag på killarna som fortfarande stirrade på dörren efter att hon lämnat rummet. 
"Guys..?" 
"What that the girl?" frågade Niall och jag nickade och flinade. Han gav mig två tummar upp och ett skratt lämnade mina läppar. Trots Cash's utbrott var jag fortfarande oerhört intresserad i henne. 
"She's hot." Harry's väckte mina tankar och jag blängde på honom men skrattade senare.
"Dude, she's mine"
"Be careful" skämtade han. Vi fortsatte med vad vi gjorde innan Cash hade rusat in och skällt ut mig. Jag hoppas verkligen, faktiskt, på att få träffa henne igen. Men nu var jag väldigt osäker på om hon ville träffa mig. Jag tog upp mobilen och skrev snabbt ett sms. 
 
To: Cash
I want to get to know you. x

3+ kommentarer för nästa! :) 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-07-20 14:30:59

Åhhh så bra!! Och ääääntligen att en tjej inte rodnar över allt som händer!!!

Svar: Hihihihi!! :)
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Zoé - Hold Me Fanfic

Publicerad 2013-07-20 19:08:05

ååh så bra ♥

Postat av: sanna

Publicerad 2013-07-20 21:06:24

awesome, längtar så jävla mycke till nästa ;) du är verkligen grym på o komma med ideer till fanfics, helt sjukt!

Svar: åååh, vad glad jag blir!
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-20 23:02:55

Kan inte fatta att ni har skrivit det här! Det är sååååå bra!

Svar: Hihihihi, tack!
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Agnes xx

Publicerad 2013-07-21 00:24:51

Jätte bra! Mer!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela