Chapter 09: let's cuddle

Publicerad 2012-12-13 19:08:37 i LGOTP [avslutad]

Zayn var kvar och jag hade gått in till mitt rum så länge för att ta på mig en mysigare tröja. Jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en soft tröja. När jag hade dragit på mig kläderna gick jag tillbaka till Zayn för att hålla honom sällskap. När jag kommer ut rycker Zayn till och kollar på mig med ett leende. 
-So.. What do you wanna do? frågar jag och drar blygsamt i slutet av ärmarna. Zayn rycker på axlarna och grimaserar.
-I don't know, maybe we could just chill. Föreslår han och jag nickar. Jag sätter mig i soffan och tar fjärrkontrollen från bordet för att sätta på TV.
-No TV, säger Zayn och tar fjärrkontrollen ifrån mig och stänger av TV:n. Jag kollar på honom med en förvånad blick och följer med blicken när han sätter sig nära mig. 
-Then what do you wanna do? skrockar jag och kollar ner på mina händer. Zayn slår tystsamt ihop sina händer och flätar ihop dom och kollar på mig med en kärleksfull blick. 
-I wanna know you better. Jag känner hur hans blick är fast på mig och jag känner mig tvingad att kolla upp på honom, vilket jag gör. Jag möter hans bruna, vackra ögon och ett litet leende sprider upp sig på mina läppar.
-What do you wanna know about me? 
-Where you're from, who's your parents, how's your life and stuff. Zayn tittar på mig fortfarande, avslappnad. 
-Well, I'm from here, London. My both parents are dead and I raised up by my uncle, who's also dead now. När jag säger orden går mitt hjärta i bitar. 
-I'm so sorry, viskar Zayn och smeker mig över armen. Jag ler och tittar ner men sedan upp på honom igen.
-It's nothing. My life aren't important to know about, säger jag och Zayn kollar på mig med en blick som jag inte kunde analysera. Hans hand vilar slött på mitt lår och han närmar sig mig. 
-Your life is important, you're important. For me. Jag rodnar vildt av de söta orden han hade sagt och jag tittade ner för att dölja.
-How sweet, you're blushing. Säger Zayn och jag hör ett skratt från honom. 
-No I'm not, protesterar jag och kollar upp. Rodnaden hade gått bort men jag kände fortfarande att mina kinder var varma. 
-Yes you are. Come on, I wanna cuddle. Säger Zayn helt plötsligt och jag blir förvånad och samtidigt små glad över att han helt plötsligt ville mysa med mig. Men jag struntade i mina tankar och gick för det. Zayn tog min hand och jag följde efter honom in till mitt rum. Han släpper min hand och går runt min säng till vänstra sidan och jag till högra sidan av min säng. Vi båda har ögonen på varandra med ett smått leende och vi lyfter täcket en aning för att krypa in. 
 
När vi hade lagt oss vart det varmt men mysigt. Zayn hade sin arm runt min midja och den andra armen var fri någonstans i sängen mellan oss. Allt vi gjorde var och tittade på varandra som om vi inte kunde få nog. Zayn strök sitt finger längst min rygg och gjorde ringar och mönster. Det var ett ställe där jag var väldigt kittlig och just det stället kom Zayn med fingret. Jag började små skratta.
-Oh, it tickles huh? Retades han och började kittla mig ännu mer. Mitt skratt höjer sig och av allt kittlande och skratt hade jag på något sätt närmat mig Zayn så att våra överkroppar träffades mot varandra. Han slutade kittla mig och jag slutade att skratta. Vi kollade på varandra en liten stund innan Zayn bröt tystaden.
-You're beautiful, säger han med sin hesa röst. Jag rodnar och ler. 
-No, säger jag och skakar på huvudet. Jag försöker att få bort rodnaden genom att titta bort eller ner men det fanns inget att kolla på, så jag kollade åt sidan och såg min lilla platt tv. Jag känner Zayns hand på min kind och drar mig till han igen så att vi låg ansikte till ansikte. Zayn närmade sig mitt ansikte ännu mera och blundade. Jag blundade och njöt av hans läppar som hade placerats på mina i en passionerad kyss och kysste tillbaka honom...
Kapitel 9! Sorry igeeeeen för att ni fått vänta, men jag ska skärpa mig. Skolan kommer ivägen och så. You know how it is, don't you?
5+ kommentarer till nästa & då banne mig är jag tidig! 
 
-Felicia, xoxo

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-12-13 21:00:03

Åhh, yay! :')

Postat av: Elvira

Publicerad 2012-12-13 21:50:57

Så himmal bra! :)

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-12-14 20:18:22

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaa :D

Postat av: Elin

Publicerad 2012-12-14 22:59:44

Awesome :D <3

Postat av: LN

Publicerad 2012-12-14 23:03:51

oh, önskar att det var jag <3 jättebra! mer :D

Postat av: Wilma :)

Publicerad 2012-12-14 23:30:33

Åh, vill bara ha meeer! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela