Summer Paradise ~ Chapter 25

Publicerad 2012-10-01 21:47:09 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur: "Summer Paradise" - Chapter 24 (Ellie's perspektiv)
Kelly hade fått Niall och jag hade fått Harry. Kan livet bli bättre? Jag gick till mitt rum och drog fram kläder som jag skulle ha idag. Jag drog fram underkläder, jeansshorts och ett simpelt linne. Sedan gick jag till duschen, drog av mig pyjamasen och la den i tvätten. Jag la de rena kläderna på toalettlocket och klev sedan in i duschen. Det ljumma vattnet strömmade ner för min kropp och sedan började jag att schampoonera mig och tvåla in mig. Tanken på Harry kom upp i mitt huvud. Jag börja le för mig själv, jag måste nog se ut som ett fån. 
Mobilen pep till på skrivbordet och jag tog hastigt upp den. Ett sms från Niall. 
From: "Niall", 12:30am:
I miss you.. What's up? xxx
Jag log för mig själv och började skriva ett svar.
To: "Niall", 12:30am:
Miss you too..Twitter, facebook and stuff, you? xxx
From: "Niall", 12:31am:
How fun! Haha. In the studio, I want you in my arms xxxx
Mitt hjärta klappade dubbelt och jag började föreställa mig hur hans muskulösa armar var omslingrade runt min midja och hur han brukade kyssa mig passionerat. Jag rodnade vilt och knappade in mitt svar snabbt och la sedan undan mobilen. 
To: "Niall", 12:33am:
Aww.. Tonight? xxx
Nu kunde jag inte sluta tänka på Niall. Attans..
Kvinnan på tv:skärmen pratade för fullt och allt jag gjorde var att titta på skärmen ointresserat. Klockan var bara tolv på förmiddagen och inget roligt hade hänt ännu. Eller ja, förutom det som hände imorse. Allt jag tänkte på var Harry, konstigt nog. Jag hade inte träffat honom på kanske 1-2 dagar och jag tänker på honom redan nu? Det har bara hänt en gång förut, och det var med... Jake. Ugh. Jag vill inte ens höra hans eller tänka på hans namn längre, inte efter vad han gjorde mot mig. Nej, nu ska jag sluta tänka på honom. Jag har Harry..
Mina tankar avbröts av ett pip ur min ficka och jag fiskade upp mobilen. 
From: "Harry x", 12:46am:
Hey babe! Whatcha doooin? I miss u, see u tonight? xx
Ett leende spred sig på mina läppar och jag började knappa in mitt svar.
To: "Harry x", 12:46am:
Hey sexy! Nothing muuuuch, you then?? Yeah, sure!! xxx
Jag tryckte löst mobilen mot bröstet, blundade och log. Jag ska träffa min pojkvän, ikväll.
 
Timmar senare...
Timmarna hade gått och klockan hade slagit strax efter 7 på kvällen. Just nu stod jag och förberedde mig för att träffa Harry. Jag tog ett simpelt linne och ett par ljusgröna långbyxor. Jag stod vid min kroppsspegel och rättade till byxorna så att de satt bekvämt och jag borstade igenom mitt långa blonda hår innan jag gick ner till hallen. 
När jag väl tog på mig skorna hördes det ett högljutt pling och jag ryckte till snabbt och blev rädd av det högljuda plinget. Jag öppnade dörren och där stod en stilig kille. Harry, min pojkvän. Jag log brett och slängde mig i famnen hos honom. 
"Haha woah, hey babe" skrattade han och kysste min kind. 
"Hi" log jag åt honom när han släppte ner mig. 
"I've missed you" sa han och omfamnade mig. Jag log och tittade ner på mina skor och tittade sedan upp.
"I've missed you too" säger jag och han ler. Jag placerar mina händer på hans gosiga kinder och vi möts i en passionerad kyss. Wow, vad jag har saknat honom och hans läppar..

åååååh, så dåligt kapitel! Usch, ska skärpa mig!! Sorry! Anyways, kapitel 25! 
Kommentera vad ni tycker, you make me happy! ♥ 
5+ kommentarer för nästa? x
 
Love/ F. x
 
 

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-10-01 21:48:38

fett bra

Postat av: alva

Publicerad 2012-10-01 22:06:07

så himla grymt braaaaaaa :D meeeer

Postat av: Ella

Publicerad 2012-10-01 22:14:45

Omg va bra !!!! :D <3

Postat av: kim

Publicerad 2012-10-01 22:16:50

ååhh vad bra meeer ! :D

Postat av: jennie

Publicerad 2012-10-01 22:42:33

suuuuuuuper, mermermer! :)

Postat av: Emy

Publicerad 2012-10-01 23:08:52

Meeeeer

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-10-02 07:11:43

Meeeeer :D

Postat av: Ida

Publicerad 2012-10-02 16:10:06

MMMEERR

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-10-02 18:07:47

Hejsan, började läsa denna bloggen idag å är helt fast!!! ^^ Undrar bara hur du gjort din design? Skulle varas 7kt snällt om du kunde göra en design åt mej (om du ens har gjort den) mejla mej på min (löjliga och gamla) email address :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-10-05 17:43:57

Den här novellen är super!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela