Summer Paradise ~ Chapter 26

Publicerad 2012-10-04 19:41:00 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur: "Summer Paradise" - Chapter 25:
Ellie's perspektiv:"Hi" log jag åt honom när han släppte ner mig. 
"I've missed you" sa han och omfamnade mig. Jag log och tittade ner på mina skor och tittade sedan upp.
"I've missed you too" säger jag och han ler. Jag placerar mina händer på hans gosiga kinder och vi möts i en passionerad kyss. Wow, vad jag har saknat honom och hans läppar..
Solens strålar strålade över havet och vattnet snuddade vid våra tår när vattnet strömmade försiktigt över sanden. 
Harry gick på min vänstra sida och höll min hand. Att det kunde gå så här fort, det hade jag ingen aning om.
Jag tittade ut över havet och ett minne kom upp i mitt huvud. Hur det var att surfa, känslan att dra handen för vågorna. Jag saknar den känslan. Jag suckar och märker inte att den var smått ljudlig när Harry börjar prata.
"Babe, what's wrong?" frågar han och tittar ner på mig. 
"Nothing.." ljuger jag och tittar upp på honom innan jag snabbt vänder min blick på havet igen. 
"Are you sure everything alright?" frågar han mig när han stannat upp. Jag nickar och himlar med ögonen. Harry böjer sig ner och ger mig en mjuk kyss som får mig på bättre humör. 
Jag ler efter kyssen och vi börjar att gå igen. Men minnet från olyckan och allt det där, var fortfarande uppe.
 
När vi hade gått en stund bestämde vi oss för att gå till ett café. När Harry hade beställt två glassar som nästan såg lyxiga ut, började vi gå tillbaka till mitt hus, trodde jag. 
"Harry, where are we going?" frågade jag och ett osäkert skratt kom ut. 
"My place" log han och tog en sked av sin glass och stoppade in i munnen. 
"What? I've never been there". 
"Don't worry babe, I think Kelly would understand" ler Harry ännu en gång och blinkar med ena ögat. Jag log och rodnade smått när han blinkade. Jag gick med på att följa med. 
 
Harry öppnade dörren in till huset. Jag hörde mörka & djupa röster, det måste vara de andra. Harry tar av sig skorna och samma gör jag. Han går in till vardagsrummet och då hör jag att rösterna höjer sig. 
"Hi Harry!" ropar en. Det gör de andra med. 
"Hello, lads" hör jag han hälsa och jag går blygt in i vardagsrummet.
"Oh, and who's this, Harry?" frågar en kille med en artig ton. Jag har sett alla dessa killar förut, men jag kommer inte ihåg deras namn. Bara Harry och Niall.. 
"Lads, this is Ellie. Ellie, this is Louis, Liam, Zayn and Niall" säger han och pekar på de killarna när de säger deras namn.
"Hello Ellie" hälsar alla nästan i kör.
"Hi.." säger jag och ler. De ler tillbaka och återvänder till de gjorde innan jag klev in - Fifa. 
"You wanna go upstairs?" viskar Harry i mitt öra och en rysning for igenom mitt kropp av hans varma, sexiga röst. 
"Sure" säger jag och vi börjar gå upp. Jag hör busvislingar och jag himlar med ögonen, även ifall om jag hade ryggen mot killarna. 
"Where should I-" hinner jag säger närr Harry öppnar en dörr framför mig när vi kommit upp till övervåningen. 
"Oh.." säger jag och jag följer med Harry in i rummet. Han stänger dörren och vänder sig sedan mot mig och ler.
"Wow, this room isn't small" säger jag och skrattar. Jag menar, rummet var stort. En dubbelsäng som var halvt fintbäddat och det fanns ungefär 2 stora fönster. Rummet var rätt så mysigt, det kan jag säga. Väggarna hade mysiga färger och golvet var gjord av trä. Ett riktigt killrum, ungefär. När jag hade tittar runt i Harry's rum vände jag min blick mot Harry igen och mötte på ett par gröna ögon som stirrade ner på mig kärleksfullt. Ja, jag är kort.. 
"What do you wanna do?" frågar han och ler.
"I don't know.." säger jag och tittar ner. 
"Maybe this..?" säger han och närmar sig mig. Han placerar sina armar och lyfter upp mig. Ett litet skrik kom från mig när han slänger mig tillsammans med honom i sängen. Han kysser mig överallt. Ja, överallt. Från nacken, ner till brösten och ner till magen. Han kommer sedan upp till mina läppar igen och kysser mig. Jag besvarar alla kyssar han ger mig. Jag skrattar tyst över hur lekfull han var just nu, ochskå även när han kysste på min mage, hur det kittlades en aning. 
"You wanna do it now?" skrockar jag när jag ser hans vackra ansikte igen. 
"Yeah" säger han och biter sig i läppen. Jag kollar på honom med en blick som betydde att vi kanske inte skulle göra det.
"Dude, your bestfriends are in the house and you wanna do it now?" frågar jag och drar ut på det sista ordet. Han rycker på axlarna och gör något roligt ansiktsuttryck som fick mig att flina. 
"Yeah sure, I just locked the door" ler han och tittar djupt in i mina ögon. Även ifall om det bara andra gången vi träffades nu när vi dejtade, kunde jag inte säga nej.
"Okay. Let's do it then". 

Kapitel 26! Oj, trodde aldrig att jag skulle komma såhär långt.. Haha. Tror ni att det blir ett litet snuskkapitel nästa gång? (; Vill ni ha ett? Btw, har aldrig skrivit ett sådant kapitel förut, haha.. Men vill ni? 
Vad tycker ni om detta kapitel då? Blev faktiskt liiiite nöjd, fast ändå inte. Haha.. 
8+ kommentarer för nästa? Make me happy! x
 
Love/F. xx
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emy

Publicerad 2012-10-04 19:47:55

Jättebra! :Dx

Postat av: Ida :)

Publicerad 2012-10-04 19:49:00

Ja, jättebra, btw, ett sånt kapitel skulle vara roligt (but don't get me wrong now, okay?)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-10-04 20:26:54

Meeeer meeeer bara älskar den här! :)

Postat av: One Direction Novell av Evelina

Publicerad 2012-10-04 21:50:11

Me gusta snusk, hehhehhehehehehe

Svar: HAHAHAHA
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Ella

Publicerad 2012-10-04 22:04:00

Ohh va bra Haaha!! :D <3

Postat av: alva

Publicerad 2012-10-04 23:11:49

Grymt bra :D

Postat av: Lina

Publicerad 2012-10-04 23:22:04

Ja snälla skriv ett sånt kapitel!!:P föresten jätte bra kapitel!:)

Postat av: Ida

Publicerad 2012-10-05 12:41:54

MMMEERR

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-10-05 18:51:40

SNälla, ett snuskkapitel :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-10-05 19:19:38

Måste ha meeeer! :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-10-05 23:55:16

Jättebra älskar kapitel och ett lite snuskigt kapitel, snälla :)

Postat av: Naomi Maj

Publicerad 2012-10-06 14:26:43

Meeeeeeer!! :D

Postat av: amanda

Publicerad 2012-10-07 08:41:25

mer, jo ett snuskigt kapitel! :P

Postat av: wilma :)

Publicerad 2012-10-07 18:43:10

Hejja snuusk :D
Nä men jätte bra o vi directioners som e små pervs vill säkert ha lite snusk ;) Mihihihihihi :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela