Summer Paradise ~ Chapter 27

Publicerad 2012-10-07 21:40:00 i Summer Paradise [Avslutad]

OBS: INNAN DU LÄSER DETTA SÅ VILL JAG ATT DU SKA VETA ATT JAG SJÄLV ALDRIG HAR HAFT SEX (hehe) OCH VET INTE HUR DET KÄNNS. OM DU ÄR UNDER 13, LÄS INTE. FYFYFYFYFYFYFYFFYFY. 
OBS2: JAG SUGER PÅ ATT SKRIVA SNUSKKAPITELN. höh. 


Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 26:
Ellie's perspektiv: "You wanna do it now?" skrockar jag när jag ser hans vackra ansikte igen. 
"Yeah" säger han och biter sig i läppen. Jag kollar på honom med en blick som betydde att vi kanske inte skulle göra det.
"Dude, your bestfriends are in the house and you wanna do it now?" frågar jag och drar ut på det sista ordet. Han rycker på axlarna och gör något roligt ansiktsuttryck som fick mig att flina. 
"Yeah sure, I just locked the door" ler han och tittar djupt in i mina ögon. Även ifall om det bara andra gången vi träffades nu när vi dejtade, kunde jag inte säga nej.
"Okay. Let's do it then"
Sakta började Harry att knäppa upp mina byxor och slängde ner dom på golvet. Han knäppte upp sina snabbt och gjorde detsamma som han gjorde med mina. Jag lyckades att rulla mig över Harry så att han låg ner och jag satte mig på slutet på hans mage. Han log busigt och samma gjorde jag, sedan började jag att dra upp mitt linne och slängde ner på golvet. Nu hade jag endast trosor och bh på mig. Jag drog sedan tag i Harrys t-shirt och drog av det. Jag gjorde mig av med hans tröja som låg nu på golvet och böjde mig ner för att ge honom en kyss. Under kyssen lyckades Harry denna gången att rulla sig med mig så att han låg nu över mig. Han avslutade kyssen och började kyssa mig från nacken, ner mellan brösten och sedan ner till början av mina trosor. Ett ljudlöst stön kom från mig och jag kände hur han tog av mig trosorna och gjorde sitt jobb där nere. Jag kände hur 2 fingrar sedan kom in i mig som blev till 3 fingrar. Först gjorde det ont, men det blev allt skönare och jag njöt av det. Han förde fingrarna fram och tillbaka tills jag blev van. Hans drog ut sina fingrar och började att slicka. 
"Oh my god.." stönade jag tyst för mig själv och stängde mina ögon för att njuta.
 
Jag slog upp mina ögon och tittade ner på Harry som hade slutat göra sitt och började att ta av sig sina kalsonger. Hans penis hoppade ut och jag började rodna. Han kröp sakta upp till mig och kollade mig djupt in i ögonen. Min bh hade kastas bort och han kollade nästan alltid mellan mina ögon och mina bröst. Han böjde sig ner och började kyssa min nacke igen. Jag kände hur han kom in i mig och jag stönade försiktigt, men inte högt. Han började röra sig in och ut flera gånger och jag njöt hela tiden. Jag kunde nästan se hur det såg ut - hans sexiga manliga rygg över mig och hans lockar som hängde halvt på hans nacke. 
Jag blundade hårt och kände hur orgasmen tog över mig helt. Jag hörde några stön från Harry och det fick mig att le i det hela - han njöt också. 
"Are...You..Sure..The..Door..Is locked?" försöker jag få fram när hans kropp glider fram och tillbaka över min.
"Yeah" svarar han kort och fortsätter att röra sig fram och tillbaka. Jag nickade ett 'okej' och började njuta av vår stund igen, medans man kunde. 
 
Egentligen kändes det fel att ha sex när resten av bandet satt där nere och spelade Fifa. Jag skakade bort tanken och kollade på Harry som nu hade dragit sig ur mig och tittade på mig med en kärleksbetydelsefull blick. 
Jag började småskratta över ingenting och Harry gav mig en konstig blick som måste betyda vad fasen jag höll på med.
"Babe, why are you laughing?" frågar han och börjar själv att småskratta.
"I don't know.." får jag ur mig och fortsätter att skratta. Sedan kom jag på det.
"You just took my virgin without me saying anything before we had sex" fick jag ur mig och började att skratta högt - som kanske inte var så bra. 
"What?! You were a virgin?" frågar han förvånat och börjar att skratta igen. 
"Yeah, me and my ex never had it" säger jag och mitt skratt blir lägre. 
"Oh.. Well, how fun..." säger han och tittar ner, antagligen på mina bröst igen. 
"Harry, my eyes are up here" säger jag och Harry tittar upp på mig och ser hur han rodnar. 
"Why are you blushing?"
"Because you're the first girl I've took a virgin from" säger han och skrattar. "And I loved it, I loved to have it with you" säger han och ler. Han kysser mig passionerat och jag kysser honom tillbaka. 
"I love you babe" säger han efter kyssen.
"I love you too".

Kapitel 27 - som var ett snuskkapitel.. Eller? Åååååh, vet inte vad ni kommer att tycka nu, jag suger på att skriva snusk haha.. :( Men jag hoppas att ni gillar det, eller nåt x). Åhgud, det finns en sak som jag ångrar att jag gjorde - välja två tjejer som ska dejta två killar istället för en tjej som dejtar en.. Ååååh, blir förbannad på mig själv. 
 
Anyways, tack så mycket för alla 14 kommentarer jag fick på förra kapitlet! Men det var bara för att ni ville ha ett snuskkapitel, wasn't it? ;) 
Aja, 8+ kommentarer för nästa? xx
 
Looooove /F. x
 

Kommentarer

Postat av: One Direction Novell av Evelina

Publicerad 2012-10-07 22:13:23

m-m-m-m-m-m-moooooooooooooore

Postat av: Ella

Publicerad 2012-10-07 22:26:10

Meeer!!

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-10-07 22:26:30

Awesome! Mer!! :D

Postat av: Emmie

Publicerad 2012-10-07 22:31:38

Det va ju jättebra!!!!!

Postat av: kim

Publicerad 2012-10-07 22:42:00

sjukt bra meeerr!!!!!! :D

Postat av: alva

Publicerad 2012-10-07 22:46:25

asbra :D meeeer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-10-07 23:57:32

Mmeerr

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-10-08 01:06:37

jättebra :33

Postat av: wilma :)

Publicerad 2012-10-08 06:51:58

Så sjukt bra! :D

Postat av: Emy

Publicerad 2012-10-08 07:22:22

Moreeeeee

Postat av: Elle

Publicerad 2012-10-08 07:25:30

Mer, men kanske lite väl snuskig....

Postat av: 1Derful-Naomi

Publicerad 2012-10-08 08:29:14

Meeeeeeer<3

Postat av: Johanna - I M I S S Y O U ff

Publicerad 2012-10-08 13:06:54

Har faktiskt läst ännu snuskigare fanfics ;) Jag tyckte det här var jättebra, tycker det är grymt hur du kan skriva sånt här, shit. Har faktiskt inte följt din, men ska börja nu! Sjukt bra, du har en riktig talang! :)

Svar: Åh, tack så mycket! Kul att du gillade detta kapitel, haha! x
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-10-08 17:11:42

gud vad bra, eller vad man nu kan kommentera ;)))
mera mera mera kapitel !!!! :))

Postat av: amanda

Publicerad 2012-10-08 17:27:14

sjukt bra mera! ;) men han använde ju nu inte kondom kommer hon bli gravid nu eller?? vad hade du tänkt! :p hahaha, nej nej ,du bestämmer, jag vet man behöv inte bli med barn bara för att man har utan, men att ja, jag undra bara!?!?! ;) men mera nu! :D

Svar: Haha jag vet, jag glömde att ta med det i texten! Men man får se vad som händer ;) Felicia, xx
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-10-08 18:25:33

Meer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela