Summer Paradise ~ Chapter 28

Publicerad 2012-10-08 20:57:00 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 27:
Ellie's perspektiv: "Harry, my eyes are up here" säger jag och Harry tittar upp på mig och ser hur han rodnar. 
"Why are you blushing?"
"Because you're the first girl I've took a virgin from" säger han och skrattar. "And I loved it, I loved to have it with you" säger han och ler. Han kysser mig passionerat och jag kysser honom tillbaka. 
"I love you babe" säger han efter kyssen.
"I love you too".
Denna kväll som denna hade varit helt fantastisk för mig. Jag hoppas att det var för Ellie också. Jag hade ingen aning om att hon var oskuld och jag fick ta den, men hon sa inget innan. Varför? Tankarna snurrade runt i huvudet på mig och jag orkade inte att tänka på allt. Jag undrar ifall om killarna hörde något när vi höll på.. Jag skakade bort tanken och kollade på Ellie som sov sött i min famn. Hon låg ryggen mot mitt bröst och jag hade min arm runt henne. Hennes hår luktade fortfarande gott som smultron och jag andades in hennes doft försiktigt.  Med hennes doft i min näsa somnade jag snabbt och tryggt. Flickan som jag älskade mest hade jag min arm om och tryggare vart det. 
 
+
Solens strålar lös in genom gardinerna och jag försöka slå upp ögonen. Jag märkte att platsen där Ellie hade legat på var tom. Jag blev orolig över att hon hade dragit eller att det bara var en dröm om vad som hände igår. Jag steg hastigt ur sängen och öppnade dörren men stoppade mig själv. Jag märkte att jag inte hade några kalsonger på mig så jag tog en morgonrock på mig snabbt som hängde på stolen precis bredvid mig inne i rummet. Jag knöt snöret och sprang ner för trappan och senare in till köket. Jag hörde röster som var mest mörka och djupa, men ingen Ellie röst. Jag gick vidare in till vardagsrummet och såg killarna sitta och spela Fifa - nu på morgonen? Jag kollade upp på klockan och märkte att klockan var över 13.
"Guys, do you know where Ellie is?" frågar jag och Louis vänder sig hastigt om och ler.
"Don't worry, Haz. She's just taking a shower" säger han och blinkar med ögat. Förmodligen så såg han att jag var orolig på min blick. 
"Thanks bro" säger jag och går snabbt till duschen. Jag hör hur vattnet strömmar ner och träffar golvet. Jag ler för mig själv och öppnar dörren försiktigt och stiger in i badrummet. Draperiet är för och jag ser hur Ellie's form av hennes kropp rör på sig. Jag tar av mig morgonrocken och kliver försiktigt in i duschen där jag träffar på hennes rygg och rumpa när jag tittar ner. Jag lägger mina armar runt hennes midja och hon rycker till.
"Oh my God, Harry! You scared me.." säger hon och jag märker hur hon lägger sin hand för hjärtat. Hon vänder sig om och ler stort. Hennes blonda hår var blött och hennes söta öron stack ut sött. 
"Is it okey if I take a shower with you babe?" flinar jag och kollar på henne. 
"Of course" busler hon och ger mig en passionerad puss som blir sedan till hångel. Vattnet rinner nerför våra munnar och jag trycker upp henne försiktigt mot väggen. 
Duschstunden med Harry var väldigt blött men det var mysigt, på ett sätt. Just nu stod jag och torkade mitt hår medans Harry fortfarande duschade. Jag lindade handduken runt min nakna kropp och jag börjar att borsta tänderna. Vattnet i duschen stängdes av och ut kom en naken Harry. Jag kollade mot hans håll och ett stort leende sprack upp på hans Harry. Jag rodnade och tittade bort och såg mig själv i spegeln. Håret var fortfarande blött och handduken började att åka av. Jag släppte tandborsten och lät den vara kvar i munnen medans jag försökte få upp handduken och sätta dit den hårdare denna gång. 
"Oh no, babe. I think we should share the towell" säger Harry bakom mig och blinkar med ena ögat och ler busigt. Jag såg det för att jag mötte hans blick i spegeln.. 
"You wish" skrattar jag och tar ut tandborsten och spottar ut. Jag vänder mig sedan om och möter en Harry som fortfarande är naken. Jag suckar och ett skratt far ut ur mig. 
"Hug and kiss?" frågar han och håller ut armarna åt sidorna. Jag himlar med ögonen och skrattar ännu en gång. Jag tar ett steg mot honom och kramar om honom. Jag lutar mig bak och blir träffad av ett par mjuka och halvtorra läppar som träffade mina. Jag känner hans kön mot mitt lår och rodnar hej vilt. Vi avslutade kyssen och jag gick ut ur badrummet med ett leende på läpparna. 
Jag gick till Harry's rum och såg hur sängen var stökig - hur stökig som helst! Jag suckade och letade rätt på mina kläder och hittade de efter 2 minuter, ungefär. 
"Damn it.." säger jag surt när jag kommit på att jag inte har rena underkläder. 
"What's wrong?" hör jag Harry bakom mig säga och jag vänder mig om hastigt.
"I've totally forgot underwears.." suckar jag och tittar ner på mina kläder.
"You wanna borrow boxers?" frågar han och vänder sig mot garderoben.
"Oh thank you so much, yes!" säger jag och ett leende sprider sig på mina läppar. Jag följer med honom till garderoben och tar emot ett par boxers. 
"You wanna borrow a shirt too?" frågar han och ler.
"Uhm.. Sure". Han kastar en randig stickad tröja till mig och jag fångar den snabbt. 
Jag slänger av mig handduken och kastar på mig kläderna snabbt innan jag går tillbaka in till badrummet och hänger upp den blöta handduken. Jag går tillbaka till Harry och ser han stå endast i kalsonger. 
"Are you serious, Harry? Aren't you dressed yet?" säger jag och skrattar en aning. 
"I can walk in boxers all day long if I want to" säger han och går fram till mig och drar in mig i en varm, gosig kram.
"Thank you." viskar han i mitt öra.
"For what?" frågar jag förvånat.
"Thank you for walking on the beach with a smoothie" säger han och ett leende sprider sig på mina läppar.
"Ha-ha, you're welcome. And thank you for running into me" skrattar jag och jag känner hur han kramar om mig hårdare. Han släpper mig och vi kollar på varandra. Harry placerar sina händer på mina kinder och ger mig en passionerad, mjuk kyss..

Kapitel 28! Ahmagaad. Mysigt kapitel, eller? Haha I don't know.. 
 
Tack så hemskt mycket för alla era fina kommentarer jag fick på förra kapitlet! Wow, 16 stycken.. Ni gör min dag och mig glad, som fan! ♥ 
10+ kommentarer för nästa? Klarar ni det? Klart ni gör! x
 

Love/F. xx

Kommentarer

Postat av: Johanna - I M I S S Y O U ff

Publicerad 2012-10-08 21:21:23

Sjukt bra!

Postat av: Ella

Publicerad 2012-10-08 21:22:31

OMG önskar jag var så bra ! <3 meer! <3 :D

Postat av: Emmie

Publicerad 2012-10-08 21:53:11

Guuuuuuud så braaaaaaaaa!!!!!!!!

Postat av: One Direction Novell av Evelina

Publicerad 2012-10-08 22:01:23

Aww mera!

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-10-08 22:11:07

mwihihhi, superbra :3

Postat av: Emy

Publicerad 2012-10-08 22:34:01

Jätte bra!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-08 23:00:33

Jättemysigt! Längtar efter nästa! :)

Postat av: Ida

Publicerad 2012-10-09 14:08:54

Mmmeerrr

Postat av: kim

Publicerad 2012-10-09 15:12:57

meeeeeeeeeeeeeerrrr!!! :)

Postat av: alva

Publicerad 2012-10-09 15:20:15

Grymt bra :D

Postat av: amanda

Publicerad 2012-10-09 15:57:34

Grym, mera! :D

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-10-10 20:51:47

Bra! Meeeer:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela