Summer Paradise ~ Chapter 29

Publicerad 2012-10-10 21:06:00 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 28:
Ellie's perspektiv:
 "Thank you for walking on the beach with a smoothie" säger han och ett leende sprider sig på mina läppar.
"Ha-ha, you're welcome. And thank you for running into me" skrattar jag och jag känner hur han kramar om mig hårdare. Han släpper mig och vi kollar på varandra. Harry placerar sina händer på mina kinder och ger mig en passionerad, mjuk kyss..
Gårdagen var helt lugn och jag var mycket hos Harry. Men idag skulle det nästan bli annorlunda - jag och Kelly skulle möta killarna på stranden och ha kul där. Kelly var taggad för att träffa Niall igen och jag var lika taggad som henne. Kelly hade sprungit upp till hennes rum och börjat packa medans jag stod i köket och väntade. Jag hade redan fixat mitt släp och hade redan min bikini på mig under mina lätta kläder. Min bikini var färgglad och såg nästan ut som underkläder, förutom att de var menade för bikini. Ett pling får mig att vakna upp ur mina tankar.
From "Harry", 13.30
Are you ready? :) The lads are xxx
Jag suckade över tanken hur seg Kelly egentligen var. Jag började skriva in mitt svar.
To "Harry", 13.30
I am, but Kelly's not.. You can go to the beach and we'll be there, take a good place! ;) xxx
"Are you reeeeady?" ropade Kelly när hon kom nerför trappan och min blick lyfts upp från mobilen upp till Kelly. Jag log lättat och nickade. Hon gick förbi mig och tog på sig skorna och sedan var vi redo att möta killarna. Ärligt talat, så kan jag inte sluta tänka på natten jag och Harry hade.. 
 
 
När vi hade kommit fram till stranden stog vi nervösa och kollade efter killarna. 
"You see them?" hör jag henne fråga men jag skakar på huvudet.
"I'll text Harr-" hinner jag säga innan vi hör en flock killar ropa och springa mot oss - snarare attackerar oss - i full fart. 
"Is that...?" säger jag och försöker se vilka det är. Jo visst är det killarna. Jag och Kelly kollar på varandra och börjar springa när killarna bara är någon meter ifrån oss. Jag känner ett par armar slingra sig runt min midja och drar mig bak och faller ner i sanden. Jag försöker att slingra mig ur Harry's grepp men brister ut i skratt och får ingen styrka i kroppen, knappt. Jag ser hur de andra killarna har vänt sig mot oss förutom två - Niall och Louis. Louis hade Kelly's ben i sina armar och Niall's armar var slingrade runt Kelly's mage. Kelly försökte så sig ur deras grepp men lyckas inte, vilket får mig att skratta högt när killarna slänger ner Kelly i vattnet och Niall "råkar" följa mer ner. Louis återvänder till oss och ger mig ett leende. Jag ler tillbaka och ställer mig upp när jag känner att Harry inte kämpar emot längre. Killarna reser sig upp och Harry tar tag i min hand. Vi börjar röra oss mot en ganska tom plats - antagligen där vi ska sola, eller vad vi nu ska hitta på. Det var handdukar som låg fint på sanden och killarna satte sig ner för att visa vilka som var deras. Jag satte mig på en vit/ljusblå handduk som låg bredvid Harry och bredvid mig på min högra sidan låg Zayn. Solen lös starkt men snart skymdes den pågrund av att det var två personer som gick precis framför mig.
"Aww, come on.. Moooove" klagar jag och Niall och Kelly flyttar på sig. Jag hör tystaskratt från de och jag suckar men ett leende avslöjar sig på mina läppar. Jag reser mig upp och bestämmer mig för att lägga mig på magen och solar bakresidan av mig. En hand lägger sig slött på min svank och jag tittar på Harry, som ler. 
"Wanna take a swim?" frågar han.
"Wait 10 or 20 minutes, then we can take a swim" säger jag och ger honom ett leende. Han nickar och lägger sig på mage men lägger sedan dit handen igen. Jag himlar med ögonen och små ler över tanken om vad han vill göra. 
 
 
15 minuter hade gått och jag kände hur solen började bränna min rygg så jag bestämde mig för att ta ett dopp. 
När jag väl reser mig upp reser sig Harry hastigt upp och följer med mig ner till havet. Det var knappt några människor där vi just var, vilket var skönt. Vattnet var lagom för att kunna doppa sig helt. Med tanke på att jag var van vid just det här havet så släppte jag Harry's hand och dök snabbt ner när vi kommit ut några meter. 
När jag kom upp till ytan såg jag inte Harry någonstans. Jag vet att vi inte var långt ut, men lite orolig blev jag. 
Jag kollade runt som om jag vore vilse efter Harry. Ingenstans.
"Harry, where-" hinner jag säga innan jag känner hur Harry's läppar kysser min svank. Jag står alldeles stilla - ja, jag står. Det är grundt.. - medans jag känner hans läppar kyssa över min rygg och sedan upp till nacken, vilket fick mig att rysa. Jag vänder mig om och placerar mina läppar mot hans läppar istället. Kyssen blir mer intensiv och tillslut slutar vi och bara kollar på varandra. Harry tar tag i mina händer som hänger ner till låret och placerar sin panna mot min panna och säger..
"You're amazing, Ellie. I'm so lucky that I met you and I'm still thinking of our night last night" säger han och betonar "our". Mitt hjärta slår snabbare och ett leende spräcker upp på mina läppar. Precis när jag tänkte säga någonting blev jag avbryten.
"And I love you so, so much and I don't wanna lose you. Without you, I'm nothing" säger han och ler smått. Ett 'aww' kommer ut ur mig och jag var tvungen att kyssa honom. Jag har hittat världens bästa kille..
Kapitel 29! Oooouh, närmar sig slutet.. Synd, huh? Men måste endast nå upp till 30+ kapitel, annars har jag inget liv. Haha nej, men mina fantasier börjar ta slut och jag har funderat på att göra en ny.. Men men, let's finish this first! 
8+ kommentarer för nästa? Maybe the last one? x
 
Love/F. xx

Kommentarer

Postat av: 1Derful-Naomi

Publicerad 2012-10-10 21:16:19

MEEEEEEEER!!!! :D<3

Postat av: Emmie

Publicerad 2012-10-10 21:20:37

Nej snälla jag ber dej sluta inte skriva på den här, den är ju skitbra!!!!!!!<3<333

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-10 22:03:21

Omg! Meeeer!!!

Postat av: Elvira

Publicerad 2012-10-10 22:29:39

MER!!! :):)

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-10-10 22:33:18

meer!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-10-10 23:39:59

Mmmmeeerr

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-10-11 07:25:04

Mer :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-11 10:08:35

Skitbra! Meeeer, sluta inte på denna :c

Postat av: Niki

Publicerad 2012-10-11 16:33:08

snälla sluta inte med denna!

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-10-11 19:33:18

Mer! Men synd att det va nästan det sista kapitlet

Postat av: One Direction Novell av Evelina

Publicerad 2012-10-11 21:17:18

mooohohohohohohoore

Postat av: alva

Publicerad 2012-10-11 23:03:29

grymt bra :D

Postat av: one direction

Publicerad 2012-10-12 17:47:02

så jävla bra asså

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-10-13 08:27:56

Mera<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-13 11:44:15

skitbra, fortsätt med denna :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela