Summer Paradise ~ Last chapter

Publicerad 2012-10-13 17:40:00 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 29:
Ellie's perspektiv: 
"You're amazing, Ellie. I'm so lucky that I met you and I'm still thinking of our night last night" säger han och betonar "our". Mitt hjärta slår snabbare och ett leende spräcker upp på mina läppar. Precis när jag tänkte säga någonting blev jag avbryten.
"And I love you so, so much and I don't wanna lose you. Without you, I'm nothing" säger han och ler smått. Ett 'aww' kommer ut ur mig och jag var tvungen att kyssa honom. Jag har hittat världens bästa kille..
 
Tre veckor senare...
Hela tre veckor hade gått och killarna skulle åka hem. Det var väldigt tragiskt men de skulle på deras första turné och var tvungna att åka tillbaka till England och förbereda. Just nu befann jag och Kelly i killarnas hus och hjälpte till med att packa - vilket vi inte ville.. Tårarna ville fram men jag höll tillbaka dom. Kelly kände likadant, men visade inte lika mycket som jag. Under de senaste tre veckorna har Kelly och Niall äntligen legat med varandra, vilket var säkert kul för henne. Jag och Harry hade umgåtts så mycket vi kunde och vi utnyttjade den tiden mycket. Jag möttes Harry's blick hela tiden men tittade alltid snabbt ner, jag ville inte gråta inför honom. 
"Are you ready guys?" ropade Paul från hallen. Killarna ropar varsitt svar som löd "yes" och jag kollade på Harry. Jag skulle aldrig mer få träffa honom, hur skulle jag ta mig till? Han är mitt allt.. 
"Come here, honey" säger Harry och omfamnar mig i en varm kram. Åh, dessa kramar kommer jag verkligen att sakna.. Jag snyftar till i hans bröstkorg och jag känner hur han håller om mig hårdare. Tillslut blir han tvungen att släppa och vi tar två flyttlådor var och bär ut till flyttbilen som sedan skulle vidare till flygplatsen och slänga in allt i flygplanet de skulle åka med. När vi hade kommit ner till flyttbilen ställde vi försiktigt ner lådorna och gick tillbaka in i huset för att hjälpa de andra. Detta kommer att bli en lång dag.. 
 
När vi var klara med allt var det dags att åka till flygplatsen och vänta 1-2 timmar på att flygplanet skulle bli redo att flyga med. Jag och Harry gick sist och de andra hade hunnit att sätta sig inne i minibussen.
"Babe" säger Harry plötsligt och jag vänder mig om. 
"Yeah?" 
"I wanna give you this" säger han och han börjar att rota i sin byxficka efter något. Jag följde med blicken på hans hand när han tog upp en vacker, guldig ring. 
"Oh Harry.. I think we're too young to-" hinner jag säga.
"I'm not gonna propose to you, Ellie" skrockar han och närmar sig mig. Han tar upp min högra hand med hans och placerar sakta ringen på ringfingret. Jag blir tårögd men tänker fortfarande inte gråta inför honom. Innuti ringen stog det "Forever", vilket fick mig att bli mer tårögd. 
"I love you" säger jag och kysser honom hårt. 
"I love you too" säger han efteråt. Vi går till minibussen och sätter oss i den och kör till flygplatsen. 
 
+
 
Vi hade anlänt till flygplatsen och killarna hade checkat in och lämnat deras bagage. Jag höll Harrys hand hårt för varje steg vi tog på flygplatsen. Planet hade inte kommit än och det skulle tankas, vilket fick mig på lite bättre humör. Få fans kom fram och önskade efter autografer och bilder. De fick det de ville ha och sprang sedan fnittrande iväg och vi, gänget, var ensama igen med fyra livvakter och Paul. 
Vi kom till platsen där vi skulle vänta på att flygplanet skulle komma och hämta killarna. Tanken på att killarna skulle åka hem fick mig fortfarande att bli tårögd, men jag var tvungen att hålla in tårarna. Vi alla satte oss på varsinna platser och det var en tyst, spänd stämmning mellan oss. Jag höll fortfarande hårt Harrys hand, hårdare än man kan ana. Ett par mjuka varma läppar pressades hårt mot min kind, sedan försvann de. Jag vill verkligen inte att de ska åka, särskilt inte Harry..
 
2 timmar senare...
Planet hade anlänt och nu var det dags att säga hejdå. Vi stog samlade och var redo att säga adjö.
"I'm going to miss you" säger Liam och kramar om mig. Samma gör Niall, Louis och Zayn.
Till sist kom Harry fram.
"I'm really gonna miss you. I mean, reaally. I hope we can see each other again" säger han och tar båda mina händer.
"I don't wanna say googdbye" säger jag och jag känner hur mina tårar bränner under ögonlocken.
"We won't." säger Harry och ler en aning. Jag log tillbaka och tog ett steg fram för att kyssa honom. Kyssen varar länge men inte länge som jag hade hoppas på tills vi hörde Paul ropa. Vi avslutade kyssen och Harry drog in mig i en sista, varm, hård kram. 
"I love you so much, Ellie. I'll come back for you, I promise" säger Harry innan han blir tvungen att gå till planet. Han ger mig en kyss på pannan, länge, och går sedan iväg. Han vänder sin blick mot mig igen och ger mig en slängkyss. Jag håller för munnen och ger en tillbaka. Sen ser jag inte hans ansikte igen. Kelly hade gråtit en stund men hennes tårar var borta för en stund sedan. Mina tårar hade lyckats tränga sig fram och rann nu ner för mina kinder. 
"Oh babe.." säger Kelly och kramar om mig. Jag brister ut i tårar på hennes axel och snyftar. Allt jag velat göra var att få ut de förbannade tårarna och bara gråta ut. Jag vänder mig om och tittar upp mot himlen där ett flygplan flög förbi.
"I miss you.."

Sista kapitleeet! Förlåt för att det blev lite sorgligt i slutet, but all stories doesn't end in happiness.. 
Haha, började nästan gråta själv när jag skrev det sista.. Aja, vad tyckte ni om det sista kapitlet då?
 
Tack så gryyyymt mycket för att ni läst min novell och hängt med! Och tack för alla fina kommentarer, ni gör mig verkligen glad! Taaaack!! xx
 
But don't you worry, jag har redan börjat på prologen för den nya novellen! Jag hoppas att ni kommer att gilla den och att ni kommer att hänga med på den med. Tack ännu en gång för att ni har tagit er tid och läst min novell! Ni äger! xxxxx

Kommentarer

Postat av: 1Derful-Naomi

Publicerad 2012-10-13 17:54:34

Guuud!!! Detta är första gången jag gråter när jag läser något... Guuuud!!!<3

Till nästa... ge den ett lyckligt slut tack... vill inte sitta och gråta... speciellt inte när mamma kommer in och kramar om en och frågar "vad har hänt gumman?" och jag kommer där "jag läste en ff med ett så sorgligt slut..." Herregud.. hon trodde jag var galen o.o

Svar: Haha, förlåt! xx
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Ella

Publicerad 2012-10-13 19:08:09

Oh My gosh va bra! Jag kommer absolut läsa nästa novell! <3 :)

Postat av: One Direction Novell av Evelina

Publicerad 2012-10-13 19:31:28

Det var en riktigt mysig fanfiction, faktiskt. Man hade kunnat länga den och utveckla. Men tror att det kanske var bäst att avsluta den nu! Man kan ju iundra hur det blir i framtiden? Är det ett officiellt par eller liksom en "semester romans"? Ja, but I liked it! En av de få jag läser/följer.. Good job! :)

Svar: Det är ett officiellt par, med tanke på att han gav henne ringen :) Roligt att du gillade den!
summerparadiseff.blogg.se

Postat av: Emma :)

Publicerad 2012-10-13 20:04:11

Åh usch vad jag älskar denna ffen... fast jag hatar den för alla tårar. Anyway, riktigt bra! <3

Postat av: Elvira

Publicerad 2012-10-14 14:26:40

Det här har varigt en av det bästa fanfiction! Synd att den är slut men hoppas att nästa är lika bra! Du skriver as bra! :)

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-10-15 08:09:28

Åh, verkligen älskade den här ff!
Du borde göra en uppföljare sen på den här haha;)

Postat av: Edith

Publicerad 2012-10-21 12:49:43

Åh älskar den!!! :) btw det är Brooke på bilden , därför älskar jag den ännu mer haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela