Viktigt viktigt viktigt

Publicerad 2012-10-18 19:49:00 i Annat ~

↓KAPITEL 2 FINNS UNDER DETTA INLÄGG! xxx↓


Hej mina älskade läsare! Jo, det jag vill tell you guys är att jag åker till Falun nästa vecka med klassen (och resten av 9:orna på min skola) och kommer att stanna där i ca 5 dagar, så som ni märker så kommer jag inte att ha en dator, eller jo men inte att kunna skriva eller föra över bilder på, för att kunna skriva på fanfictionen MEN, jag ska göra mitt bästa för att kunna skriva nu, imorn och i helgen & tidinställa. How about that? (: 
Så fortsätt att hålla ögonen öppna för snart kommer ett kapitel upp! x 
 
Tack för att ni följer med på denna och läser, tack! Ni är B-Ä-S-T! xxxx
 
xoxo, Felicia. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela