Summer Paradise ~ Chapter 22

Publicerad 2012-09-17 21:54:00 i Summer Paradise [Avslutad]

Tidigare ur "Summer Paradise" - Chapter 21 (Kelly):
From: "Niall", 8:32am:
Nothing much, you? xx
To: "Niall", 8:32am:
Breakfaaaasssttt :D haha I'm pretty bored :(x
Jag småskrattade över hur mitt sms till Niall "lät". Snacka om att vara trött och uttråkad klockan 8 på morgonen. Ett tjutande pip pep till och min blick stelnade till på skärmen.
From: "Niall", 8:33am:
Want me to come over? xxx
 
Med blicken fast på skärmen och munnen halvöppen av att han ville komma hit, försökte jag lista ut vad jag skulle skriva tillbaka. Självklart ville jag att han skulle komma över men så här tidigt? Jag började nervöst att knappa in mitt svar. 
To: "Niall", 8:34am:
This early?? Ellie is sleeping and I don't know if she would like if you came over, haha.. But maybe if we're VERY quiet, then sure :) xx
Jag hade ärligt talat ingen aning om jag vad skrev, men Ellie är ändå väldigt svår att väcka så det skulle nog gå bra ifall om han kom över en liten stund.. Ett ljud fick mig att vakna till och jag tittade fokuserad på skärmen igen.
From: "Niall", 8:36am:
Great, haha! I'm there in 10 :) xx
10 minuter?! Åh herre min gud, jag måste duscha och bädda sängen - ifall om vi nu ska vara inne i mitt rum - och fixa mig! Jag åt snabbt upp mackan, drack upp kaffet, slängde allt och joggade tyst upp mot badrummet med stora steg. Jag slängde av mig kläderna och ställde mig i duschen. Jag var snabb - efter 5 minuter hade jag redan rena kläder på mig och jag var på väg till mitt rum för att bädda sängen. Jag hade borstat tänderna och borstat mitt hår. Wow, snacka om att vara snabb.. Jag la kuddarna fint efter jag lagt överkastet fint. Ett pling fick min uppmärksamthet och jag kollade på min mobil.
From: "Niall", 8:41am:
I'm outside, should I knock? xx
To: "Niall", 8:41am:
Okay, no(: I'll come down and open for you xx
Jag tassade ner för trappen och senare vidare till hallen för att öppna dörren till Niall. När jag öppnade dörren stog en pigg & väldigt glad Niall och tittade på mig med sitt underbara leende.
"Come in" viskade jag och gjorde en gest som visade att han kunde gå in. Han gick tyst in och tog försiktigt av sig skorna. Det kändes nästan som om jag var tonåring igen - runt 14-16 års åldern - som smög sig ut eller tog in någon kille mitt i natten utan att någon annan var medveten om det. 
"Shall we go up to your room?" viskar han och tittar på mig. Jag nickar till svar och vi vänder på fötterna och tassar försiktigt upp till mitt rum. Som tur var, var trappan ny och inte knarrig - snacka om att man nästan kan pusta ut. Vi kom in i mitt rum och jag gick först in och sedan hade jag Niall stående i mitt rum efter han stängt dörren.
"So.. What do you wanna do?" frågade jag och vickade fram och tillbaka på hälen till tårna. Niall ryckte på sina axlar.
"I don't know.. Watch a movie? Play fifa? Do you have fifa?" frågar han och jag skakar sakta på huvudet som svar till att jag inte har det. Han nickar långsamt och tittar ner på golvet. 
"How about a movie then?" säger han ännu en gång och jag nickar tyst. 
"Which movie do you wanna watch?" frågar jag och går fram till byrån som stod under plasma TV:n och satte mig ner på huk vid den. Jag rotade bland filmerna och kände att Niall satte sig bredvid mig. Jag vände mig blick på honom och han gav mig ett varmt leende. Jag rodnade vilt och ett leende spredde sig på mina läppar och jag tittade genast ner. Ett mjukt skratt hördes från honom och jag log ännu mer. Jag såg hur hans hand förde sig mot byrån och tog sedan upp en film. Åh nej.. En skräckfilm. Jag var misstänksam över att jag visste varför en skräckfilm.. 
"Can we watch this?" frågar han och håller upp "Maniac". 
"Sure" nickade jag till svar och tittade på honom. Ett stort leende brast ut på hans vackra läppar, som skrek efter att bli vidrörda. Jag ställer mig upp och han ger mig dvd:n och jag sätter igång filmen. När jag vänder mig om hade Niall redan lagt sig i sängen och nu låg han och hade tydligen en öppen famn. Han klappade på platsen bredvid sig och flinade åt mig. Jag tvekade en sekund men varför säga nej till en sådan stund som denna och Niall liksom? Jag gick självsäkert fram till sängen och la mig bredvid honom. Jag kröp mig närmre honom när allt det äckliga kom upp i filmen. Innan vi suttit igång filmen hade Niall dragit ner persienerna och släckte så att det nästan blev kolsvart i rummet. Några gånger blundade jag och vände hastigt mitt huvud mot Niall's bröstkorg för att "gömma" mina ögon för att inte se något. Usch, jag hatar verkligen skräckfilmer..
När filmen var slut - efter två äckliga timmar - insåg jag hur vi låg. Jag hade på något konstigt vis lagt min arm över Niall's mage, mitt huvud var kvar på hans bröstkorg och han hade armen hårt om mig. Niall kollade ner på mig och log.
"You don't like scary movies, don't you hun?". 
"No.." mumlar jag och tittar upp på honom. Hans leende blev genast större. Han böjde ner sitt huvud närmre mitt ansikte och jag kunde känna hur hans andedräckt träffade mellan min överläpp och näsan. Han tittar snabbt ner på mina läppar och sedan upp på mina ögon igen. Han böjde sig ner lite mer och nu nuddade våra nästippar varandra. Jag pallar inte ut längre. Jag måste få smaka på läpparna. Han lägger två fingrar under min haka och lyfter upp den och en perfekt kyss inträffar. Hans läppar var varma, mjuka och det var helt enkelt svårt att vilja slita sig från de, de perfekta läpparna.

Kapitel 22 jaooo! Lite spänning och romantik där va? ;) Iaf, kan ha skrivit en konstig mening någonstans men det kan vara för att jag lyssnar på musik och är helt okoncentrerad och jag försöker verkligen. Haha. 
Men ojoj, ser man där! En kyss - finally huh? Vad tyckte ni om detta kapitel? Vill ni ha mer? 
8+ kommentarer för nästa!
 
Looooove/ F. x
 
PS: dessa låtar håller mig sällskap när jag skriver - för er som ville veta, höh.. ^^

Kommentarer

Postat av: emma asdfghjkl

Publicerad 2012-09-17 22:04:11

MEEEEEER OMG OMG

Postat av: wilma :)

Publicerad 2012-09-17 22:04:17

Herre min Jesus, Meeer! :D

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-09-18 07:17:20

Meeer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-09-18 07:17:58

Mera

Postat av: Cissi

Publicerad 2012-09-18 08:03:48

Jätte bra skrivet, fortsätt så :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-18 15:18:01

Bra skriver du :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-09-18 15:40:57

You are very good !!!:)

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-09-19 00:41:56

Asdfghjklk meeeer!

Postat av: Ninnistyles

Publicerad 2012-09-22 08:42:10

Jättebra som alltid!:), Meer!!:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-22 20:48:44

Grymt bra!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela