Svar från frågestunden!

Publicerad 2012-09-29 20:02:00 i Annat ~

1. Vilken klass går du i? :)
Svar: Jag går i 9:an :) 
 
 2. gillar du din klass? :) 
Svar: Lolz, ofc! 
 
 3. kan du berätta lite om dina närmaste vänner och kanske lägga upp nåra bilder på dom och dig själv? :D 
Svar: Blir nog svårt att skriva om mina närmaste vänner, haha, men allt jag kan säga att jag älskar dom! :) 
Självklart kan jag lägga upp bilder, men det gör jag på slutet :) x
 
 4. favorit tv-serie? :) 
Svar: CSI Miami (NY & LA)!! (: 
 
 5. favorit mat? 
Svar: Spaghetti med köttfärsås.
 
 6. när du beskriver dina karaktärer i berättelsen tänker du på en kompis eller nån du känner? isf vem? :D 
Svar: Oj, uhm.. Det är nog mest min fantasi som tar över så jag tänker inte på någon speciell, haha. Förutom när jag skriver ur killarnas perspektiv, då tänker jag på dom ;) haha..
 
 7. läser du några speciella noveller? vilka? 
Svar: Jag läser hur många som helst men mina favoriter är: 
8. känner du "författarna"? 
Svar: Nah... 
 
 9. har du en egen blogg? 
 
10. hur ser du ut? 
Svar: Laddar upp en bild slutet av inlägget - eller så är det bara att kolla på min blogg (; 
 
11. har du någon fritids akrivitet? 
Svar: Nope..
 
Här kommer då bilderna på mina kära närmaste vänner & en på mig själv! (: 
Självklart har jag mer, egentligen.. haha x
 
This is me.. ↑
 
 
 

 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-09-30 17:03:45

Hejsan! Älskar din fanfic, verkligen skitbra! undrar om du kanske skulle vilja göra ett länkbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela