Nytt!

Publicerad 2013-02-17 21:55:12 i Annat ~

Hej luvah's! Som ni ser har en heeel del förändrats, do you like it? En annan bra sak - nu kan ni även fråga mig på blogresponse! I menyn ser ni rutan på en gång och ställ frågor om allt mellan himmel & jord. Jag älskar att ni ställer frågor och det skulle vara kul om ni ställde några. Vad har ni i tankarna? Hur kom jag på hela 'Summer Paradise', kanske? Ställ frågor, våga! Men vad tycker ni annars om allt nytt? ♥ Kapitel 8 kommer upp snart! 
 
/F.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-02-18 20:21:58

Åh så fint! Trodde jag kommit in på fel blogg först haha, men super fint är det!
Länger sjukt mycket till nästa kapitel!

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-02-21 15:14:57

Mer men snälla kapitel 8

Postat av: Ida

Publicerad 2013-02-22 15:27:39

Hej! Din novell är verkligen jätte bra! Hade du velat länka till min tävling om en roll i min nya novell om One Direction och även göra länkbyte? Skulle bli jätte glad då! Kram Ida xx
Ps. Var gärna med och tävla själv också! :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-02-24 12:34:37

kan du inte lägga upp kapitel 8 snart? :C Det är så sjukt bra vill ha nästa nuuu <3

Svar: Snart är den uppe, har haft det lite svårt med uppdateringen. Beklagar! xx
summerparadiseff.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela