snälla..

Publicerad 2013-02-11 15:53:22 i Annat ~

Snälla sluta spamma med kommentarer från en person. Har varit med om det ett tag nu och jag börjar faktiskt att tröttna rejält. Det är en person som låtsas att vara många andra och kommenterar, då känner jag att det är inte många som tycker att jag skriver bra fanfics eller så finns det personer som är för lata för att kommentera
Jag börjar faktiskt att tröttna, men jag förstår er - ni vill ha ett till kapitel och ni vill det snart som möjligt bara för att jag 'kräver' endast 5 kommentarer per kapitel, hur mycket är egentligen en kommentar från fem personer för er? Så snälla, sluta spamma. Jag älskar er för att ni läser och kommenterar, men snälla - sluta spamma med kommentarer som bara kommer från en person. Tack för att ni tog er tid att läsa. I love you. ♥ 
Nästa kapitel kommer under veckan, har varit sjuk i helgen och inte kunnat skriva något försn't nu. 

Kommentarer

Postat av: Amanda :)

Publicerad 2013-02-11 22:07:02

sv; jag gör designen själv :) och använder mig endast av gimp som bildredigerings program :)

Postat av: Amanda :)

Publicerad 2013-02-12 15:08:50

sv; jag gör gärna ett länkbyte! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela