update

Publicerad 2013-01-18 17:22:00 i Annat ~

Hej guuuys, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte varit inne på en hel vecka och gett er ett kapitel, som ni verkligen förtjänar!! Men skolan låg i vägen och har inte haft så mycket tid vid datorn. But I'll make it up to you! 
 
En annan sak; har nått fram till att denna fanfiction inte blir så lång för att jag har tyvärr redan kommit på en ny och har inte så mycket inspiration kvar till denna, men jag försöker mitt bästa! Så även jag är lite småsur och småledsen över att det inte kommer att nå upp till 30-40 kapitlen men jag ska verkligen försöka, I promise you!
Stay tune.. Dessutom vet jag inte hur jag ska göra - avsluta denna fanfiction med inte så många kapitlen, starta en ny eller tänka ut en fortsättning till "Summer Paradise", för att jag känner att "Summer Paradise" gick galant men jag vet ändå inte.. Så snälla rösta och ni har ungefär en vecka på er att rösta så att jag vet vad jag ska göra. (Till nästa fredag alltså). Tack för att ni är kvar och stöttar mig! ♥
Jag har skrivit alternativen på engelska för att jag kunde inte använda "ö", "ä" och "å" på sidan..
 
Vad tycker ni?
  
pollcode.com free polls 
 
Det är helt fritt att kommentera också :) x

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2013-01-19 13:02:33

Sjuukt bra på att skriva är du!
Och klart vi förstår att det är svårt att uppdatera bra när skolan tar mycket tid osv. Men det skulle inte va helt fel med 2-4 kapitel ;)

Och eftersom att jag ÄLSKAR summer Paradise skulle jag bli sjuuukt glad om den fick en fortsättning! :D Älskar såklart luckiest girl on the planet också, men summer paradise är såååååååååååååå bäst!
fast det skulle vara kul med en ny också... hm...
Starta en ny elr fortsäätta på SP röstar jag på:) xx
Hoppas du orkade läsa detta och att du fortsätter blogga! :)
Puss oh kram :*


Svar: Hej, kul att du tycker om SP och LGOTP, glädjer mig verkligen! Men just nu är jag själv lite förvirrad om hur jag ska göra med tanke på vad ni läsare vill, men jag måste även gå efter mina tankar också. Roligt att du fortfarande är kvar i alla fall! :) -xoxo, Felicia.
summerparadiseff.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela